Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akut hjælp til DNS søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Min leverandør af webhotel har desværre vist sig at være total inkompetente. Efter en samtale hvor jeg beder efter bruger rettighederne på DNS styring er min sidste mail til dem:

"Går siden offline når i sletter Jeres bruger og jeg skal oprette en ny".deres efter følgende mail er så 

"Ja den gør, vi har slettet vores bruger, så nu kan du bare selv flytte domænet".

 

Ja tak, men jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvordan jeg skal gøre. Samtidig er siden nede og der tabes penge pga dette.

Please er der nogen der kan hjælpe mig, skriv på skype kenneth.boysen

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej boysen, det kan gøres vi dk-hostmaster :) du skal dog vide hvad Navne server de kører med 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et .com domæne og ved vi tidligere har haft det liggende hos gratisdns. 

Men hvor opretter jeg en bruger på gratisdns og hvor skal jeg trykke for at overfører domænet til denne bruger?

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hej Alle

Min leverandør af webhotel har desværre vist sig at være total inkompetente. Efter en samtale hvor jeg beder efter bruger rettighederne på DNS styring er min sidste mail til dem:

"Går siden offline når i sletter Jeres bruger og jeg skal oprette en ny".deres efter følgende mail er så 

"Ja den gør, vi har slettet vores bruger, så nu kan du bare selv flytte domænet".

 

Ja tak, men jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvordan jeg skal gøre. Samtidig er siden nede og der tabes penge pga dette.

Please er der nogen der kan hjælpe mig, skriv på skype kenneth.boysen

Jeg tror jeg ved hvad dit problem er. Ka' du give mig et kald på 23 23 11 88? Så lad os lige få styr på det :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så har jeg fået fingrene i mit domæne :), tusind tak til alle de hjælpende hænder, amino er fantastisk!

Jeg fik oprettet konto og taget domænet tilbage (hvilket lå frit for alle at tage :))

Igen, tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)