Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke til USA

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have en pakke afsted til USA en af de nærmeste dage.

Den er ikke endelig pakket, så har ikke vægten endnu.

Hvilke firmaer har I erfaring med som er godt og billigt. Pakken skal helst ramme Los Angeles få dage efter.

Regina

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er sådan set to muligheder, men der afhænger meget af pakken volumen og vægt.  Du kan enten vælge et kurerfirma eller almindelig luftfragt via en speditør.

Som lille kunde kan det være vanskeligt at opnå gode priser direkte hos kurerfirmerne. Du vil ofte kunne opnå lagt bedre kurerpriser ved at få sendt dine vare via en speditør, da de ofte har nogle meget gode priser hos kurerfirmaerne.

Jeg har selv rigtigt gode erfaringer med www.linklog.dk/da/

Alternativt kan du prøve:

Geodis wilson

Bluewater

DSV

 

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en PM.

hoenborg

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres erfaringer, jeg forsøger mig med nogle ad de firmaer der bliver nævnt!

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sendte min sidste pakke til usa med postdanmar... Ellers sender jeg mange pakker... Det tog 108 dage at komme frem, og vedkommene der skulle modtage den var pisse sur, sjovt nok, men brug du ups hvis det er vigtigt, jeg har aldrig oplevet en dårligere service ind post dk, en pakke til australien, blev der hoppet pa saa indholdet var lige til at smide ud efter modtagelsen. Og der blev betalt for "forsigtighed"... Det er et firma man skal holde sig væk fra.. Evt fedex, har ikke arbejdet med dem , men prøv Ha det godt!
Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv vægt og dimensioner til mig når den er klar, så kan jeg give en pris med enten Fedex eller DHL.

Skriv til ki@cslogistics.dk eller ring 27834402

 

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har lige sendt en pakke til USA. med FEDEX. afh. mandag og lev. onsdag.

mvh iks-logistik

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar - jeg har fundet en god løsning.

Ærgerligt at Post Danmark ikke har mere styr på den slags, måske de får det i fremtiden!

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som lille virksomhed, kunne det være en idé at bruge www.irs.dk international mailing house, de har aftaler med både FEDEX, GLS og DHL.

Mvh CASH

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)