Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento-shop ejere... er I her?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv lavet og designet min shop, den er langt fra færdig og umiddelbart er der ikke de store fede features på pt.

der er et kæmpe udvalg af extensions og features derude, nogle gratis nogle ikke.

du kan godt selv ændre i shoppen, man kan google sig ud af de fleste problemer.. ...

M  dfdf

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

... og til jer, der udbyder Magento-løsninger: 
 Hvis I gider linke (evt. her, evt. privat) til Magentoshops - enten som I selv har lavet, eller som I synes er flotte/smarte/whatever, så ville det være superfedt. 

Jeg er primært en feature-pige. Designet går jeg ikke vildt meget op i, så hvis der er smarte features el. lign., er jeg svært interesseret i at se dem :-)

Tak :)

En række shops vi har lavet:

http://getashop.dk/referencer

Kontakt mig evt. på rl SNABEL-A getashop.dk for flere referencer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone!

Vi har også lige fået lavet vores nye webshop i Magento-systemet. Jeg har indtil videre kun arbejdet med selve ordrebehandlingen, samt rabatkoder og oprettelse af produkter og jeg skal skynde mig at sige at jeg ikke er IT-ekspert. Men systemet er meget nemt at bruge og opfylder alle vores behov - og så kan det en farlig masse ting som jeg ikke har forstand på Smile

Vi har fået et firma til at designe og opsætte vores webshop, firmaet hedder Visualized (www.visualized.dk). De har hjulpet os med at designe webshoppen som vi ville have den, og rådgivet os omkring Nyhedsbreve, Google og alt det andet man skal have styr på.

Du kan se vores butik på www.bellacapella.dk

Mange hilsner
Henriette

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Jamen der er da en lille krog her på amino hvor der bliver delt en hel del. Jeg forsøger i hvert fald, sammen med de andre i gruppen at gøre mit for at vores magento shops kan udvikle sig mest muligt.

Har du set, eller meldt dig ind i magento gruppen her på Amino? 

Amino Magento Gruppen

Vi har selv, ud fra en skabelon og en masse tilkøbt extensions, lavet vores webshop. Resultatet er vi egentlig ganske godt tilfreds med og konverteringen er der ikke noget galt i. Men når det er sagt er vi langt fra færdige. Vil nærmere sige at vi knap nok er startet Big Smile

Der er uendelige muligheder i magento og for vores vedkommende, så skal de næsten alle sammen testes. Det tager bare tid - Men vi mærker allerede de små forbedringer rundt omkring.

 

Med venlig hilsen

Janus

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)