Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento-shop ejere... er I her?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så vanvittigt mange tråde herinde om Magento, men så vidt jeg umiddelbart har kunnet orientere mig, er det udbyderne der buldrer mest. 

Er der nogen herinde, der driver en Magento-shop og eventuelt har erfaringer, de gerne vil dele ud af?

 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone S. Hansen:

Der er så vanvittigt mange tråde herinde om Magento, men så vidt jeg umiddelbart har kunnet orientere mig, er det udbyderne der buldrer mest. 

Er der nogen herinde, der driver en Magento-shop og eventuelt har erfaringer, de gerne vil dele ud af?

Hey Lone.

Jeg mindes Morten fra wideeyes tidligere har arbejdet på at stable et magento-netværk på benene i Københavnsområdet.

-Ved ikke om det kom rigtigt i luften, men tror næppe han tager skade af en PM Wink

/Dns

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige fået lavet en magento webshop:

Discount IT

 

Det er virkelig noget der holder det magento - jeg har brugt dandomain et år og alle begrænsningerne står mig langt ud af halsen - her kan man det hele !

Jeg har valgt at downloade magento gratis og købe mig et billigt webhotel, og det er jeg super glad for. 

 

Jeg kan få det hele som jeg vil have det - og er der noget der skal konfigureres og/eller programmeres udover egne færdigheder, så kontakter jeg bare en programmør som kan få systemet til at gøre som jeg vil have det - the sky is the limit.

 

Magento er FANTASTISK - jeg kunne skrive side op og side ned om hvad det kan - men jeg må tilbage til arbejdet.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min kæreste har også en magento webshop www.misslux.dk og det fungere godt

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone.

Magento er et enormt brugervenligt webshop system. Det kan benyttes af både nybegyndere samt avancerede. Derudover har du mulighed for at konfigurere og designe så netop dine ønsker bliver opfyldt. 

Jeg har haft gode erfaringer ved brugen af Magento.

Du er velkommen til at spørge yderligere ind :)

 

Mvh. Frederik

www.billigmagento.dk

Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der ligger et magentoshop bag Larvefødder Børneunivers

Vores design er lavet og produceret af Recreativo, dygtige gutter som det er en fornøjelse at kende.

Vores udbyder er Powerhosting, som har en oppetid på 99.99%. De har en god service og en altid glad og venlig kundeservice.

vi er superglade for Magento, der kan vi nemt komme til at lave alle de avanceret løsninger vi gerne vil :)

 

mvh

Iben Christensen

Larvefødder.dk

 

 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone S. Hansen:

Der er så vanvittigt mange tråde herinde om Magento, men så vidt jeg umiddelbart har kunnet orientere mig, er det udbyderne der buldrer mest. 

Er der nogen herinde, der driver en Magento-shop og eventuelt har erfaringer, de gerne vil dele ud af?

 

Hejsa Lone!

Jeg er utrolig glad for min magento shop, jeg har også DD cms ligesom dig til min anden shop..  hvis du vil have et par tips eller forslag til at seriøs host så skriv en PM :D

M  dfdf

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:


Er der nogen herinde, der driver en Magento-shop og eventuelt har erfaringer, de gerne vil dele ud af?

Vi har Espresso kaffe shoppen på www.esprezzo.dk. Nu er vi/Pixelhuset lidt farvet da vi også sælger sådanne shops. Men Mageto er et fedt og stort system der virker. Men ikke et system du sætter op med unikt design og en masse indhold på en eftermiddag.

Hvis vi i dag skulle lave en lille shop ville det nok blive lavet i en Wordpress shop løsning. Der er du oppe og flyve meget hurtigt.

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle svar, indtil videre. 

Et opfølgende spørgsmål:
Jer der kører Magento-shops (ikke jer, der også har virksomheder der tilbyder Magento-shops), hvordan er I kommet i gang? Har I været ude i byen, eller har I selv kompetencerne?
Iben fra Larvefødder har fået lavet sin hos Recreativo. Hvad med jer andre?

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

... og til jer, der udbyder Magento-løsninger: 
 Hvis I gider linke (evt. her, evt. privat) til Magentoshops - enten som I selv har lavet, eller som I synes er flotte/smarte/whatever, så ville det være superfedt. 

Jeg er primært en feature-pige. Designet går jeg ikke vildt meget op i, så hvis der er smarte features el. lign., er jeg svært interesseret i at se dem :-)

Tak :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)