Send os et screenshot af fejlen, så er det nemmere at sige. Får du en mail retur eller kommer der en norton error før outlook overhovedet får sendt den..
Hvis du ikke har tænkt dig at følge nogen af vores råd, hvad har du så tænkt dig at gøre ? (selvom du er glad for norton, kan det jo godt være, at det faktisk ER nortons "skyld".. )
Som Norton sagde til mig. Vi har lavet en opdatering så din computer er sikker. At Telenor ikke vil lave en opdatering af deres system kan vi ikke gøre noget ved.
Jeg vil at min computer er sikker. Så heller tage en anden udbyder at internet. Der er jo nok at vælge i mellem.
Har prøvet med samme computer med et telia trådløs net og en mail hos dem. Det virker bare.
Telenor nogle gange om man lade de store bestemme og jeg beklager meget men her er i de "meget" små
Vil dog rose jer lidt. Jeg har været kunde hos jer siden jeg fik min første mobil i gave på min 17 års dag. Og er faktisk rigtig træt af at skulle skifte til en anden udbyder grundet flere forskellige ting.
Dette er blot en lille del af det.
Men men men man kan jo ikke gøre alle glade.
Er ved og sætte min mail op til at bruge Gmail det kan man da stole på så er alle problemer løst.
Jeg ved rigtig mange personer inkl. undertegnede har haft problemer med Norton Antivirus, og ser det som en virus i sig selv. Derfor vil jeg foreslå dig at finde et alternativt antivirus program, evt. et gratis et som Microsoft Security Essentials.
På den måde finder du af hvor fejlen er - og du får et bedre antivirus program ;)