Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - forslag til udbyder af CMS -systmer søges. (der ikke koster en formue)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat

Vi kan tilbyde alt det du efterlyser og alle de ting du endnu ikke ved, at du får brug for og  vi kan gøre det hele for dig eller blot hjælpe med de ting du ikke selv ønsker at røre ved.

Vores nyeste kunde, der kører på vores søgemaskineoptimerede SEO-CMS er www.egedalcentret.dk

Venlig hilsen,

Christian

PS: Og så er CMS systemet forøvrigt super brugervenligt Wink

F.eks. kan vores klienter selv skifte billederne ud i flashfilmen på forsiden, billederne skaleres (3 størrelser pr. billede) og komprimeres automatisk til internetbrug og en masse andre ting gør det enkelt og nemt at arbejde med. Faktisk har vi endnu ikke haft en klient, der har været længere end 20 minutter over telefonen om at lære at anvende systemet - og så er der selvfølgelig gratis telefonsupport.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med at du skal bruge en "udbyder der kan administrere sitet fremover. "?

Er meningen ikke at i selv skal fylde ting ind i det valgte cms system, og at udbyderen som saadan ikke skal lave mere?

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

du er meget velkommen til at kigge nærmere på vores cms system hvor vi også tilbyder dig muligheden for at få en gratis cms demo .

Vi kan med vores CMS som fundament hjælpe dig med de ting du efterspørger og mere til. Du er meget velkommen til at kontakte os eller se nærmere på vores hjemmeside, hvis det kunne være interessant for dig.

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tusind tak for de mange svar - og endda så hurtigt! Jeg giver mig lige til at se alle forslag og private beskeder igennem i løbet af ugen.

Jeg mener, at sekretæren, der er fastansat i foreningen, skal have mulighed for at ringe og få hjælp et sted. "udbyderen" skal også står for opdatering af systemet, på den måde ment at fejl, forbedringer og lign. rettes af andre. Derfor er det vigtigt, at det stedet ikke er en "fritidsbeskæftigelse", hvor det ikke er adgang til hjælp. Samtidig giver et "autoriseret" sted mig også trygheden om, at udbyderen eksisterer om et par år, så vi ikke skal skifte udbyder endnu engang.

Selve indholdet skal vi nok selv stå for, det er kun de store rammer vi har brug for hjælp til.

Indtil videre tusind tak for jeres indspark - jeg vil lige give mig ordentlig tid til at kigge det hele igennem.

/Kat123

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kat123:

Jeg mener, at sekretæren, der er fastansat i foreningen, :

1) skal have mulighed for at ringe og få hjælp et sted.
2) "udbyderen" skal også står for opdatering af systemet, på den måde ment at fejl, forbedringer og lign. rettes af andre.
3) Derfor er det vigtigt, at det stedet ikke er en "fritidsbeskæftigelse", hvor det ikke er adgang til hjælp.
4) Samtidig giver et "autoriseret" sted mig også trygheden om, at udbyderen eksisterer om et par år, så vi ikke skal skifte udbyder endnu engang.
5) Selve indholdet skal vi nok selv stå for, det er kun de store rammer vi har brug for hjælp til.

Hej Kat

Du har nu fået en masse tilbud, som sikkert kan være svære at overskue.
Lad være med at kigge på prisen i første omgang, du ender med at sidde med noget værre skrammel fordi nogle bare underbyder hinanden.
Når man nu kigger dine krav igennem, synes jeg du skyder dig selv lidt i foden.

1) Det er jeg 100 % enig i med dig om. Men her må du IKKE glemme uddannelse af den som sidder med det, hvor mange af de firmaer der byder ind har rent faktisk undervisningserfaring af slutbrugeren, som erfaring ?

2) Dette er også normal, men pas på med dem som bare vil sælge dig et klippekort, for at trække penge ud af jer, find en rimelig model, hvor i f.eks. kun betaler for ½ times arbejdsløn, når der kommer sikkerhedsopdateringer. Dette kan hurtigt blive dyrt.

3) Du beder om noget skal være billigt og dermed har du reelt også selv bed om, at du kun kan få begrænset support. Support koster penge og det er det firmaerne lever af. Hvis der er nogen af dem der melder ind og påstår, at dette ikke koster ekstra lyver de for dig.

4) Det er noget vrøvl at en autoriseret giver ekstra sikkerhed. Tag buydomains.dk skandalen :

http://ekstrabladet.dk/find/?q=buydomains.dk&eb_sog=S%D8G

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=368838692947&ref=ts

http://www.stopbuydomains-dk.eu/

Sidder du nu stadigvæk tilbage med spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Min erfaring er fra private erhvervsdrivende over små private kunder, til en stor dansk koncern, som jeg af forretningsmæssige årsager IKKE vil nævne her.

Spørgsmål ? tlf.: 61 79 51 18

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale at I benytter Wordpress CMS. Det er nemt og gratis.

Så vil jeg anbefale at I køber nogle timers rådgivning  til at gennemgå om det I ønsker at lave nu også er det bedste for jer. Altså nogen som har erfaringer på området der kan se med friske på jeres ønsker og behov.

Hvis du allerede selv har lavet designet, kan I få en Wordpress konsulent til at lave et Wordpress Theme, og dermed nemt får det sat op til at virke i Wordpress. Dermed har du ikke nogen bindinger til et Webbureau og kan frit vælge  mellem et hav af Wordpress folk fremover til at lave små rettelser m.v.

Hvis du ønsker kan du kontakte Pixelhuset der har alle de kompetencer du mangler til at få udført din opgave.

Held og lykke med opgaven :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kay123,

Jeg vil helt klart anbefale Wordpress. Det bliver brugt verden over, og det er der selvfølgelig en logisk grund til: Det er verdens bedste :-)

Uden at skulle sige noget om alle andres CMS systemer, så kan jeg med sikkerhed sige at du altid kan være sikker på at finde en prof. koder som kan arbejde med Wordpress, så uanset om vi eller den anden virksomhed du vælger går på bagdelen, så kan du altid finde en der kan arbejde med Wordpress.

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 2835 8129 hvis du vil have en uforpligtende snak om Wordpress m.m.

De bedste hilsner
Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville prøve at hive fat i Kim fra KTJ-Media.dk, mit indtryk er, at både teknikken og kompetencerne er på plads der...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)