Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - forslag til udbyder af CMS -systmer søges. (der ikke koster en formue)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har søgt MEGET rundt på nettet efterhånden, i søgen efter et firma der udbyder en CMS løsning til vores lille forening. Jeg kunne i teorien godt selv sætte et site op til dem i et gratis cms, men de folk der skal vedligeholde sitet er ikke de store IT-hajer. Derfor skal det være forholdsvist nemt at gå til, uden at på siden skal være låst.

Jeg har selv udarbejdet det visuelle udtryk til siden, nu mangler jeg bare en udbyder der kan administrere sitet fremover. Det dur ikke, at det er et lille fritidsfirma, er nødt til at være et "autoriseret" sted, da vi er meget afhængige af at vores website fungerer altid. 
Sitet er forholdsvist simpelt, skal ikke indeholde webshop eller noget, kun galleri, nyheder, kalender mv.

Jeg kan se priserne er vidt forskellige! og derfor søger jeg jeres erfaringer/input til firmaer, hvor vi kan få lavet vores site.

På forhånd tusind tak!
/kat123

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis CMS systemer som Wordpress og Joomla, er lige til at gå til for folk uden de store IT evner, og så bliver du ikke låst, da du kan finde rigtigt mange udvidelser til systemerne. Og da det er open source, kan du også selv programmere udvidelser til dem.

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar!

Jeg søger bare et firma der kan gøre det for os. Så de har nogen at ringe til med support - da jeg jo sandsynligvis ikke er i foreningen forevigt.

Så vi vil gerne betale for det - og sikkerheden for at siden fungerer (næsten) altid.

Jeg har arbejdet noget i Joomla, er ikke den store tilhænger af det - syntes ikke det er helt logisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kat,

Du er velkommen til at ringe eller skrive til mig - så kan vi da kigge på det. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang - kim@b-web.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat123

 

den kan jeg klare, du kan kontakte mig på michael@outsource-it-to-thailand.dk eller ringe på +45 3695 0399.

 

Hilsen Michael

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat,

Vi supportere og yder assistance efter behov på Joomla platformen og er skandinaviens største udbyder på netop Joomla.

Så hvis du vælger Joomla kan du helt sikkert få den nødvendige assistance hos os.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat,

Vi har tidligere lavet løsninger til små foreninger, og kan levere en lille og simpel løsning der dækker jeres behov.

Du er velkommen til at kontakte mig på 22163205 eller på nedenstående mail adresse

Med venlig hilsen

Tonny Christiansen tc@dit-team.dk

Dit-Team - Hjemmesider, Webdesign og Udvikling

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat

På den længere bane, kunne det godt være at CloudSprout være lige systemet for dig.

Pt. tumler vi faktisk med tanker om en gratis Community Edition, jeg har oprettet en tråd om det her: "Mere GRATIS! End Open Source" http://www.amino.dk/forums/t/88458.aspx jeg ville blive glad hvis du deltog med dit input!

I forhold til andre systemer er en af kendetegnene ved vores system, at man kan springe programmøren/konsulenten. Designeren kan klare det hele selv!
En af de features, vi er ved at være færdige med (senere idag :-) ), er Photoshop integration, du kan se en demo af det her: http://www.cloudsprout.dk/videoer/weekendwork2.html

Rent hosting mæssigt er vi ved at flytte til Microsoft Cloud Computing platform, så med CloudSprout for du en stabil hosting løsning, der er omfang og professionalisme overgår jeg næsten alt jeg kender til herhjemme.

Vi arbejder hårdt på, at få en beta klar for folk kan prøve vores system, hvis du vil med forrest i køen kan du sende mig en mail på plu@cloudsprout.com

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne ringe til mig på xxxxxx eller sende mig en email på Anders@pumacode.dk

 

Du får et CMS system der er let og ligetil for selv folk med ingen IT forstand. Hvis det ikke virker kan i ALTID ringe.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM

Mvh søren

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)