Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hoststed - hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget hjælp til valg af sted, som man skal hoste sit domæne/site.  

Jeg er lidt på bar' bund her, og kunne derfor godt bruge noget rådgivning.

Hvilket sted skal jeg vælge? Kan de forskellige steder det samme, og er det bare at vælge det billigste?

Siden skal egentlig bare være til at tilmelde sig et nyhedsbrev. Ingen undersider eller noget. Og i så fald, hvad med når man skal sende nyhedsbrev rundt? Skal man så være opmærksom på noget andet?

- Sidst men ikke mindst, kunne jeg godt tænke mig at høre om der nogle steder var sådan man kunne lave siden, på selve deres side? Og om det ser ordenligt ud, og om man skal betale én for at lave den?

Der var lige et spørgsmål eller to, håber i gider tage jer tid til at svare....

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg anbefalder Gigahost og Softown.

 

Mvh. Thomas

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Søren Højby Skriver:

Hvilket sted skal jeg vælge? Kan de forskellige steder det samme, og er det bare at vælge det billigste?

Hvis du vil have service og hjælp når der opstår problemer og klare linier omkring, hvad du får hos den enkelte udbyder, bør du nok holde dig væk fra 10 kroners webhotellerne, som jeg kalder dem. De lover en masse, men når man gør det kan du være sikker på , at der altid er en hage et sted.

Søren Højby Skriver:

Siden skal egentlig bare være til at tilmelde sig et nyhedsbrev. Ingen undersider eller noget. Og i så fald, hvad med når man skal sende nyhedsbrev rundt? Skal man så være opmærksom på noget andet?

Der findes gratis "programmer" på nettet, som kan gøre dette for dig. Det kræver ikke dens tore plads ej heller en doktorgrad for at få noget sådant til at virke.

Søren Højby Skriver:

- Sidst men ikke mindst, kunne jeg godt tænke mig at høre om der nogle steder var sådan man kunne lave siden, på selve deres side? Og om det ser ordenligt ud, og om man skal betale én for at lave den?

Det kommer helt an på formålet og dit budget.

Det er dig der 100 % skal vurdere dette og måske kigge på nettet, for at finde ud af hvad du kunne tænke dig, og så forhøre dig om hvad dette kræver og koster.

Du kan sagtens få lavet noget til en forholdvis billig penge, uden at det koster en formue. Og her mener jeg for 2-3.000 kroner alt inklusiv.

Jeg vil godt hjælpe dig Søren, men jeg kan fornemme på dit indlæg at du måske sidder med en masse ekstra spørgsmål og ikke er blevet klogere.

Du er derfor velkommen til at kontakte mig på tlf.: 61 79 51 18 go jeg vil gerne besvare alle de spørgsmål du måtte sidde med. Det er selvfølgelig gratis.

mvh

Mogesn Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Jeg anbefalder Gigahost og Softown.

Thomas.. helt ærlig, det der indlæg er simpelthen for kort i forhold til de spørgsmål det stilles.

Du hjælper ikke Søren videre, han bliver da kun mere forvirret af det svar.

/Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Højby Skriver:
Hvilket sted skal jeg vælge? Kan de forskellige steder det samme, og er det bare at vælge det billigste?

Basis ydelserne er i bund og grund de samme, der er self nuancer som feks hvor plads du har osv. Jeg syntes ikke bare du skal vælge de billigste, istedet for skal du lige tænke engang over hvad dine behov er og så handle ud fra det. Vigtig ting at overveje er:

Hvordan er supporten?

Fremtidsmuligheder hvis du får vokseværk?

oppetid?

Hvordan er deres omtale på nettet, er der andre der har erfaringer med dem? 

Det kan godt være at du efterfølgende kommer frem til at et billigt webhotel kan dække dit behov, men det skal du hellere ikke være bange for, for mit indtryk er at de fleste af de resterende webhotel firmaer i den billige ende rent faktisk er godt kørende :-)

Søren Højby Skriver:

Siden skal egentlig bare være til at tilmelde sig et nyhedsbrev. Ingen undersider eller noget. Og i så fald, hvad med når man skal sende nyhedsbrev rundt? Skal man så være opmærksom på noget andet?

Du skal ihverttilfælde være sikker på at det er ok at sende en masse mails ud for den webhost du vælger

Søren Højby Skriver:
- Sidst men ikke mindst, kunne jeg godt tænke mig at høre om der nogle steder var sådan man kunne lave siden, på selve deres side? Og om det ser ordenligt ud, og om man skal betale én for at lave den?

Der er flere webhoteller der tilbyder den slags, det er osse godt til lidt hygge webside sammenbrygning, men skal du bruge noget der ser proffeisonelt ud, så ofrer lidt penge på at en laver det for dig! Du kan sagtens finde et godt tilbud her på amino

Søren Højby Skriver:

Der var lige et spørgsmål eller to, håber i gider tage jer tid til at svare....

Du er velkommen til at kontakte mig hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)