Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regnskabs program.. hvilket?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg står og skal have lavet mig en internet shop... har tidligere haft en så ved som sådan hvad det går ud på....

MEN sidst var de der regnskaber noget værre rod og ikke mig selv der lavede det...

jeg sælger nogen "dimser".

men hvad kan sådan et program egentligt?

kan det laves sådan at når jeg har solgt en dims til per jensen adresse xxxx og dimsen kan identificeres på nr. 242536523

så kan man taste de oplysninger ind og senere kan jeg finde ham frem igen ved at søge på nogen af de ting ord? og at det hele står på fakturaen...?

jeg vil sælge omkring 40 enheder i ugen. som i langt de fleste tilfælde skal sendes med post dk.

jeg vil modtage en pakke fra kina en gang om måneden. (told og moms)

jeg vil sælge gennem en allerede eksisterende auktions side på nettet. (jeg har intet med siden at gøre udover jeg vil bruge den til salg)

jeg vil gerne løbende kunne følge med i hvad jeg skal ligge til side til skatter og moms.

jeg sigter efter at kunne hive en 4-6.000 ud til mig selv om måneden.

hvad findes der af programmer derude der kan bruges til det?

andre ting i mener jeg skal have styr på eller forslag til et eller andet?

 

Nikolai

 

 

 

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler dig e-conomic, og måske kunne det på den lidt længere bane spare dig lidt tid om du kunne integrere din webshop med systemet hvilket er muligt med de fleste webshops, omend det i nogle tilfælde lige kræver lidt programmør-assistance.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

har faktisk lige hurtigt siddet og kigget på det... men os det eneste... kan jo være der er andre der er bedre:)

og sælger ikke fra egen side endnu... så det er ikke så vigtigt at det kan det...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai,

Du kan med fordel se på WinFinans et freware program - jeg arbejder med det professionelt og i egen forretning.

Vi har en ERFA gruppe kørende herinde se den og kom med. Du finder den ved at søge ERFA WinFinas.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

SALDI kan alt det du efterspørger.

I SALDI er der batchkontrol, så du til enhver tid kan se, hvilken sending en leveret vare er kommet fra.

Så hvis du bliver opmærksom på en sending med mange fejlprodukter, så kan du let slå op og få listet hvilke kunder, som har fået fra netop den leverance.

Du kan starte gratis med fuld funktionalitet og fortsætte billigt ud over de 300 årlige posteringer.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai

Jeg vil også helt klart anbefale Economic - det vil du blive glad for også på længere sigt.

Det bedste kaffe hilsner
Søren

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)