Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tillade mig det eller...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ejer et meget seriøst web bureau som tilbyder både tryksager, hjemmesider, grafiske opstillinger og meget meget mere. Samtidig har jeg igennem tidligere uddannelse haft et omfattende foto kursus hvor vi lærte at arbejde med spejlrefleks kamera og siden da har jeg brugt dette som hobby og brænder mere og mere for det.

Så kommer spørgsmålet så.

Hvad nu hvis jeg gennem hjemmesiden tilbyder fotografering på amatør plan til lavpris hvor jeg giver udtryg for at dette ikke er på professionelt plan.

Ville dette tage noget af den professionalisme der er lagt på resten af hjemmesiden og vil det fremstå uprofessionelt?

Bør jeg i stedet lave en ny side kun til fotografering og henvise kunder hertil såfrem de ønsker produkt billeder eller billeder af dyr eller mennesker?

Kender nok allerede svaret men ville lige høre fra jeres side. 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kaan:

Hej Amino'er

Jeg ejer et meget seriøst web bureau som tilbyder både tryksager, hjemmesider, grafiske opstillinger og meget meget mere.

Hvad nu hvis jeg gennem hjemmesiden tilbyder fotografering på amatør plan til lavpris hvor jeg giver udtryg for at dette ikke er på professionelt plan.

Ville dette tage noget af den professionalisme der er lagt på resten af hjemmesiden og vil det fremstå uprofessionelt?

Tordnende amatøragtigt imo. Pas på dit gode ry og rygte...

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se du allerede kører med nedsatte timepriser Huh? og generelt lavpris hjemmesider, så er der vel ikke noget i vejen med at tilbyde lavpris fotografering. Så tilføj du bare det til siden.

/Arco

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er svær.... Det handler vel om hvorvidt du mener du kan stå inde for det.... Dvs. ville dine billeder leve op til den kvalitet din virksomhed ellers tilbyder? Dit indlæg kan jo godt tyde lidt på du ikke helt mener det - i så fald ville jeg ikke smide det ind på den officielle side.

Men hvis du rent faktisk bare er skidegod til det der med at tage produktibilleder og sår'n, så vil jeg klart sige: Go for it! Det kunne være en fed ekstra service at tilbyde. Men du bliver nødt til at være helt ærlig for dig selv, når du vurderer dine evner - hvilket kan være næsten umuligt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret. Man skal passe på sit gode navn :)

Så må jeg jo igang med at lave en amatør photo side :)

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Arco

 

Det er vist ikke lige hvad man kan kalde konstruktiv kritik....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Arco Iris:

Nu kan jeg se du allerede kører med nedsatte timepriser Huh? og generelt lavpris hjemmesider, så er der vel ikke noget i vejen med at tilbyde lavpris fotografering. Så tilføj du bare det til siden.

/Arco

Det er en forældet side :) Vores nye side bliver lanceret i aften eller i morgen.

Du kan smug kigge på http://cetadesign.com.wendt-net.dk/

Referencer er jeg ved at lave nu og derfor virker den ikke pt og derfor er den ikke online endnu :)

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en hjemmeside og tilbyd fotografering ved siden af ;-)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Den er svær.... Det handler vel om hvorvidt du mener du kan stå inde for det.... Dvs. ville dine billeder leve op til den kvalitet din virksomhed ellers tilbyder? Dit indlæg kan jo godt tyde lidt på du ikke helt mener det - i så fald ville jeg ikke smide det ind på den officielle side.

Men hvis du rent faktisk bare er skidegod til det der med at tage produktibilleder og sår'n, så vil jeg klart sige: Go for it! Det kunne være en fed ekstra service at tilbyde. Men du bliver nødt til at være helt ærlig for dig selv, når du vurderer dine evner - hvilket kan være næsten umuligt :)

Hej Fama

Tak for dit konstruktive svar. 
Jeg vil på ingen måde kunne leve op til de standarder der er sat i firmaet.
Vi har kun ansatte der har noget ud over det sædvanlige på deres CV og derved kan levere lidt mere.

Jeg er god fotograf men er ingen ekspert. Jeg er god til produkt fotografering men det er kun på hobby plan. 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kaan:
Jeg er god fotograf men er ingen ekspert. Jeg er god til produkt fotografering men det er kun på hobby plan.

Synes du selv giver dig svaret her.Yes

Man skal have selverkendelse, så derfor må man jo udvikle sig, og det kan du jo gøre ved at selvfølgelig at starte op, med det. Og så blande det andet udenfor.

Da man hurtigt kan komme til at trække det hele med ned. Når man slægger på noget, så kan det hurtigt fra kunder tydes så om at man gør det på det hele.

/Kenneth

Ps. helst ingen kommentarer til min hjemmeside eller billeder på samme, denne gang, og heller ikke på PM eller andet.Embarrassed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)