Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det at sende enmails til folk - ?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeej,

Jeg ved det er forbudt at sende en email til folk med f.eks med indhold "Besøg min side, den kan sætte gang i din forretning", uden at de først har givet sit samtykke.

 

Gælder den lov KUN i Danmark..?

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan umiddelbart ikke lige komme på noget land den ikke gælder.

De vestlige lande har heldigvis implementeret nogle ganske fornuftige regler imod spam.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej langtfra - der er en fælles EU lovgivning på området.

Men der er dog fortsat en lang række lande uden for EU , hvor lovgivningen desværre ikke er så striks.

Uden at kende til baggrunden for dit spørgsmål - så lad mig sige med det samme - lad være med at udsende disse Angry , der er sku ikke noget mere irriterende end at have mailboksen fyldt med crap når man åbner den om morgenen.

Mvh

Jesper

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg ser det er Spam et internationalt ord - så det er (vist) ikke tilladt nogen steder - Prøv selv evt. at google lidt om emnet -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. EU så er det endda mit indtryk at, udover den fælles lovgivning så er der intet der forhindrer de enkelte lande i at have deres egne, og mere restriktive, regler på området. Så man kan nok ikke engang vide sig sikker selvom man følger den danske lovgivning.... Det betyder naturligvis ikke man skal ignorere udenlandske henvendelser eller holde sig fra markedsføring i andre lande. Men man skal nok lige sætte sig ind i den nationale lovgivning, for det pågældende land, inden man kaster sig ud i en mail-kampagne :)

 

P.S. Og så er der jo også forskellene i de kulturelle "love". Men det er en helt anden snak...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Som jeg ser det er Spam et internationalt ord - så det er (vist) ikke tilladt nogen steder - Prøv selv evt. at google lidt om emnet -

Spam er vel nærmere et amerikansk eller engelsk ord.

Men har jeg forstået dig ret at hvis alle kender ordet, så må lovgivningen også være ens verden over?

 

Nå, men det kan være at wikipedia kan være til hjælp:

Spam legality på wikipedia

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)