Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Turbo export

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye tanker om hvordan Danske virksomheder virklig kan få turbo på exporten. Tankerne. Ideen er blevet fremlagt og drøftet med et Innovations firma. De siger. Ja. Super ide... !

Ideen omfatter en ny måde at bruge internettet og en ny måde, hvordan Danske produkter udover internettet præsenteres fysisk, på " Gaden " i lande i hele verden. 

Vi skal søge midler til udvikling. Spørgsmålet er. Hvor søger man midler til udvikling af et export salgs værktøj.

Venligst Michell 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad havde du i tankerne `?

 

noget ala alibaba eller decideret export systemer ?

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tja... ! Jeg er ked af at slippe for meget løs. ! Det er en anden måde at handle på internettet, koblet sammen med en anden måde omkring det fysiske salg. Det fysiske salg fra butikken / rejsende sælgere.! 

Venlig hilsen Nis

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

problemet er at du skal have lavet et effektivt system til at håndtere betalingen og i disse tider er det en hård nød at knække...

 

vh

Brian

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Go morgen Brian

Det problem har jeg løst. !

Jeg har været i et stører dansk møbel firma. De siger ideen er super. Især hvis man vil ud på markeder hvor man ikke har været før.F.eks hvis man har tanker om at det Polske marked. Markedet i Ukraine / Rusland eller Kina... osv.  Det er jo markeder som kan være spændende men osse markeder som er meget vanskelige at vurdere på forhånd. Vanskelige at vurdere, hvordan ser det mon ud i 2011, 2012 og 2013. 

Det er en helt anden måde at handle på som ikke kræver langsigtede investeringer. !

Hilsener Nis

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian

Hvorfor skrev du egentligt ...! 

M

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg sidder selv med samme type virksomhed, og sidder med ongoing udfordringer på vækst markederne. De markeder du nævner er ikke svære at tilgå, men overvejer man at få sat gang i den danske eksport for alvor skal der til at ske ændringer i den måde vi ser verdenen på. Der er nok af muligheder, hvis man kan finde de rigtige samarbejdspartnere..

 

vh

Brian

 

 

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du kendte ikke adressen, hvor man pænt kan banke på, og spørge om de gir en skilling ...  ??

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

Hejsa

Jeg sidder selv med samme type virksomhed, og sidder med ongoing udfordringer på vækst markederne. De markeder du nævner er ikke svære at tilgå, men overvejer man at få sat gang i den danske eksport for alvor skal der til at ske ændringer i den måde vi ser verdenen på. Der er nok af muligheder, hvis man kan finde de rigtige samarbejdspartnere..

vh

Brian

Alibaba har lavet dette med succes:

http://www.aliexpress.com/

Mindre ordrer til lave priser..men dyrere end ved containervis naturligvis.

Men jeg stod f.eks. og manglende 5.000 kapsler til test af ny produktserie og ofte er mindstesalg 25-50.000 stk. af den slags, så jeg fandt en der leverer den "lave"mængde til god pris, iøvrigt 30 øre billigere per stk. landet pris end herhjemme. Giver så samtidig mulighed for forbindelse til fabrikken, der så fremover kan sælge noget andet til mig.

Flere er på vej med den slags saægsmuligheder for at vedligeholde eksporten og produktionen.

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jowda men fandt osse ud af at det ikke er alle lande som danske banker har erfaring eller direkte netværk til at kunne handle med remburser, og rent faktisk osse området hvor eksport kredit fonden pænt meldte ud at man var på egne fødder for de uden erfaring...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)