Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook grupper der snakker om brugerbetaling, Injurie?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

der er et hav af facebook grupper der siger at facebook vil blive brugerbetalt og blah blah blah..

 

Jeg kan ingen steder finde dokumentation for det, og for mig virker det også urealistisk.

 

Kan det egentligt betragtes som Injurie?

 

 

Jeg er bare nysgerrig for i bund og grund kan det skade facebook ved tab af brugere pga. falske oplysninger?

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folk er fulde af lort.

Facebook er gratis fra nu af og til 2012 når jorden går under.. Med mindre Mark Zuckerberg er på et af de skibe der bliver redet..?

I al seriøsitet så er det en alm kæde besked for dumme mennesker, du ved ligesom kæde-smser med at hvis du sender den selv samme besked til 10 mennesker, får du et kys inden næste fredag. Det er bullshit og min løsning på problemet er at slette folk der sender den slags beskeder. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Valeur:

Folk er fulde af lort.

Facebook er gratis fra nu af og til 2012 når jorden går under.. Med mindre Mark Zuckerberg er på et af de skibe der bliver redet..?

I al seriøsitet så er det en alm kæde besked for dumme mennesker, du ved ligesom kæde-smser med at hvis du sender den selv samme besked til 10 mennesker, får du et kys inden næste fredag. Det er bullshit og min løsning på problemet er at slette folk der sender den slags beskeder. :-)

Jeg ved godt det er Snyd og bedrag og græder stortset over der er folk der hopper på den.

 

jeg syntes bare det virker MEGET som Injurie.. og det er det jeg er interesseret i at vide :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tvivler også på det kommer

Jeg har iøvrigt modtaget en mail fra "facebook" hvor jeg skulle indbetale for at min bruger ikke skulle slettes..

Så der er mange der udnytter det at folk tror det kommer

 

Mikkel

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tvivler på at det er injurier da jeg mener at man i så fald skal have udtalt noget æreskrænkende. Der er desværre ret vide rammer for hvad man må sige om andre folk om virksomheder og hvis facebook virkelig var pigesure over det kunne de jo bare selv lukke dem jf. deres terms of use

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:
Kan det egentligt betragtes som Injurie?

Nej, ikke ifølge dansk lovgivning. Det er jeg ret sikker på. Der er hverken tale om en ringeagtelse eller en sigtelse - men blot gætværk om hvad der måske vil ske.

Men i forhold til andre landes lovgivninger - herunder særligt den meget stramme engelske injurielovgivning, kan det godt være strafbart. Jeg tvivler dog på, at det nogensinde ville komme til en sag i england p.g.a. det omtalte "kædebrev". Sådan nogle sager er nemlig ekstremt dyre i England og de føres kun mod folk og virksomheder, hvor der er store beløb at hente.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)