Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentare på blog?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Emil Pedersen:

Jeg har omkring 100 unikke besøg dagligt, og ca. 400-500 sidevisninger dagligt.

Så derfor virker det bare ikke af særlig meget kun at have 4-5 kommentare om måneden? :-s

 

jeg synes bestemt ikke 100 besøgene om dagen er meget i besøgene knokle på med links og søgeord og søgeord optimerer mod relevante ord ,

brug lidt adword for at få gang i trafikken regne med der skal være 100 relevante besøgene mindste om dagen vil jeg regne med før der sker rigtigt noget og oveni kommer måske mange af dine besøgene fra ikke relevante besøgene

Hej Mikael.

Nu snakker vi ikke om hvorvidt 100 unikke besøg dagligt er meget eller ej, men om hvordan jeg få øget kommentarene på siden, så kan ikke se hvor du vil hen med dit svar?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Emil.

Jeg har læst din hjemmeside/blog, og må stille mig selv spørgsmålet; Hvad får jeg ud af at læse siden..?!

Som i en hver anden "salgs situation", vil jeg anbefale dig at sætte dig i din "kundes/læsers" sted; Hvad får læseren ud af at læse din side?

Du bør kunne beskrive dit koncept/indhold, og præcist definere formålet med din side. Og jeg er jeg lidt i tvivl, da siden indeholder en blanding af selvpromovering og generel fagindhold/artikler. Vær mere præcis i dit indhold.

Prøv at tænk over hvilke blogs læser du selv, og hvordan deres indhold er opbygget.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)