Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentare på blog?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg er ikke tilfreds med mit resultat på min blog: Prozone.dk ang. at besøgstallen kontra kommentarene ikke rigtigt stemmer overens.

Så i den anledning vil jeg nu spørge jer aminoer, om hvad jeg kan gøre for at få flere til at skrive?

Har det noget med brugervenligheden at gøre? Har det noget med indholdet på siden at gøre? - Kort sagt, hvad kan jeg gøre bedre.

Jeg har prøvet at lave en top 10 kommentatorer (som i kan se i bunden af min blog), hvor navnene bliver vist, og klikker man på navnet ryger man over til personens hjemmeside, er dette en god idé?

Eksempel:

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange besøg har du da pr. kommentar, siden du mener det er for lidt? - det er meget normalt at der skal en hel del trafik til at der kommer mange kommentarer. Nok mere end de fleste forventer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

hvor mange besøg har du da pr. kommentar, siden du mener det er for lidt? - det er meget normalt at der skal en hel del trafik til at der kommer mange kommentarer. Nok mere end de fleste forventer.

Jeg har omkring 100 unikke besøg dagligt, og ca. 400-500 sidevisninger dagligt.

Så derfor virker det bare ikke af særlig meget kun at have 4-5 kommentare om måneden? :-s

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

 

Vi kan vel lige så godt være ærlige.... Det første du skal gøre er at skrive dit eget indhold - nu ved jeg ikke hvilket forhold du har til Thorbjørn Flensted eller om han i øvrigt har copyright'ed sin bog. Men medmindre du har fået lov af ham til at vidergive hans artikler (i øvrigt uden kildehenvisning) eller han har fravalgt at copyright'e dem....ja så er du i den grad ude på tynd juridisk is...

Den fremgangsmetode har du så også fulgt i forbindelse med din sektion for anmeldelser - her husker du dog at angive Politiken som kilde til artiklen om Navigon. Men der ved jeg, for a fact, at Politiken ikke tillader den slags brug - hvis du skal vidergive artikler i deres fulde længde, fra Politiken, skal du betale dig fra det...og de tager sig godt betalt...samtidigt med de bestemt ikke ser let på det, hvis nogen forsøger at snige udenom at betale.

Det har så ikke så meget at gøre med at få kommentarer, men jeg synes alligevel det skulle nævnes. Og så hjælper det sådan set også at skrive sit eget indhold og skrive det til blog-mediet. Det du har copy-pasted fra Flensted er jo skrevet bevidst som envejskommunikation (det er bøger som regel). Så dit indhold er slet ikke gearet til at engagere mig, som læser, til at fare til tasterne....

Derudover skal du så også overveje at vælge nogle andre emner, at skrive om. SEO er ganske vist populært, men det betyder også at konkurrencen er benhård - så medmindre du har noget virkeligt interessant og brugbart, at skrive om emnet, så kan du godt glemme det :)

Og skal jeg være grov kan man jo med alt tydelighed se du ikke har noget interessant, at skrive om SEO - Thorbjørn Flensted har måske, men hvad har du skrevet om det?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Hej Emil

 

Vi kan vel lige så godt være ærlige.... Det første du skal gøre er at skrive dit eget indhold - nu ved jeg ikke hvilket forhold du har til Thorbjørn Flensted eller om han i øvrigt har copyright'ed sin bog. Men medmindre du har fået lov af ham til at vidergive hans artikler (i øvrigt uden kildehenvisning) eller han har fravalgt at copyright'e dem....ja så er du i den grad ude på tynd juridisk is...

Den fremgangsmetode har du så også fulgt i forbindelse med din sektion for anmeldelser - her husker du dog at angive Politiken som kilde til artiklen om Navigon. Men der ved jeg, for a fact, at Politiken ikke tillader den slags brug - hvis du skal vidergive artikler i deres fulde længde, fra Politiken, skal du betale dig fra det...og de tager sig godt betalt...samtidigt med de bestemt ikke ser let på det, hvis nogen forsøger at snige udenom at betale.

Det har så ikke så meget at gøre med at få kommentarer, men jeg synes alligevel det skulle nævnes. Og så hjælper det sådan set også at skrive sit eget indhold og skrive det til blog-mediet. Det du har copy-pasted fra Flensted er jo skrevet bevidst som envejskommunikation (det er bøger som regel). Så dit indhold er slet ikke gearet til at engagere mig, som læser, til at fare til tasterne....

Derudover skal du så også overveje at vælge nogle andre emner, at skrive om. SEO er ganske vist populært, men det betyder også at konkurrencen er benhård - så medmindre du har noget virkeligt interessant og brugbart, at skrive om emnet, så kan du godt glemme det :)

Og skal jeg være grov kan man jo med alt tydelighed se du ikke har noget interessant, at skrive om SEO - Thorbjørn Flensted har måske, men hvad har du skrevet om det?

Hej Fama.

Jeg har haft et par skribenter på, og har ikke engang skuet det en tanke at det kunne været noget indhold der er taget, hvilke indlæg drejer det sig om, og hvad hedder Thorbjørns hjemmeside, fordi så vil jeg da lige få fat i de skribenter som jeg kan se har lavet de forskellige indlæg.

Ellers tusinde tak for kritikken, vil stærkt overveje det med SEO-delen, og tak fordi du gjorde mig opmærksom på det copy-pasted indhold, som naturligvis skal fjernes hurtigst muligt.

Hvis du har mulighed for det, så vil jeg MEGET gerne have dig til at sende mig en PM med hvilke indlæg det drejer sig om, fordi så skal de da fjernes straks!!!

Hav en fortsat god dag!

Mvh. Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 04:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fama.

Jeg har nu prøvet at copy-paste mine indlæg fra min side og ind i en google søgning, og fundet frem til at der faktisk var en del som bare var ren copy-pasted, og det indhold er selvfølgelig fjernet fra siden nu.

Igen, tusinde tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

EDIT: Finder du flere indlæg på siden du mener der er copy-pasted, så er du mere end velkommen til at skrive det her, så jeg kan få det hele finkæmmet.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

 

Jeg har ikke læst alle dine indlæg.... Så jeg kan ikke give dig en komplet liste... Men hvad med om du bare slettede alt du ikke selv har skrevet? Så burde du være rimeligt sikker på der ikke sniger sig noget copy-paste ind ;)

Jeg bemærkede i øvrigt at det indlæg, hvor du fortæller om din eksamen havde ret mange kommentarer. Burde det ikke fortælle dig et eller andet? ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Hej Emil

Jeg har ikke læst alle dine indlæg.... Så jeg kan ikke give dig en komplet liste... Men hvad med om du bare slettede alt du ikke selv har skrevet? Så burde du være rimeligt sikker på der ikke sniger sig noget copy-paste ind ;)

Jeg bemærkede i øvrigt at det indlæg, hvor du fortæller om din eksamen havde ret mange kommentarer. Burde det ikke fortælle dig et eller andet? ;)

Hej Fama.

God idé.

Ja, der har været en smule kommentarer der, så jo, det fortæller helt klart noget - Og kan da også godt se hvor er du vil hen af.

- Tak! :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil

 

Jeg har som sagt ikke læst alle indlæg....og skal jeg være ærlig gider jeg heller ikke tjekke dem for copy-paste :)

Men jeg synes som sagt du skulle slette alt du ikke selv har skrevet - der er et par stykker jeg faldt over som ikke umiddelbart lader sig afsløre som plagiat ved hjælp af Google.... Men kvaliteten (grammatik osv.) er mistænkeligt høj på dem. Så jeg kan altså ikke lade være med at tro de er plagierede - særligt når der skribenten overhovedet ikke er angivet.

Så lav en grundigt "forårsrengøring" i din blog og skriv indholdet selv - som sagt kan du jo se det giver pote...bare se på antallet af kommentarer til dit indlæg om din eksamen.

 

Pøj pøj med det...og husk på det tager tid, at opbygge et stort og engageret publikum....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Jeg har omkring 100 unikke besøg dagligt, og ca. 400-500 sidevisninger dagligt.

Så derfor virker det bare ikke af særlig meget kun at have 4-5 kommentare om måneden? :-s

jeg synes bestemt ikke 100 besøgene om dagen er meget i besøgene knokle på med links og søgeord og søgeord optimerer mod relevante ord ,

brug lidt adword for at få gang i trafikken regne med der skal være 100 relevante besøgene mindste om dagen vil jeg regne med før der sker rigtigt noget og oveni kommer måske mange af dine besøgene fra ikke relevante besøgene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)