Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webbureau = Pizzariaer ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej

Lad mig have LOV til brokke mig idag.

Jeg er død træt af at en hver driver webbureau idag, Jeg synes mange tilbyder dårligt arbejde og design og så er det  nogen som DUMPER Prisen Total i bunden..

 

Hvad i alvermen man kan få cms hjemmeside iidag for kun 2000 + moms

 

Hvad sker der for de folk!a

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da genialt. Rig mulighed for differentiering og konkurrence har aldrig skadet nogen - udover dem der ikke kan følge med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sådan er det vel i realiteten indenfor alle brancher, så det handler vel bare om at gøre en forskel og vise, hvor forskellen er på ens eget og de andres.

Fordelen lan jo netop være, at dem der prøver de "billige" bliver klogere, og foretager et bedre valg næste gang.

Hilsen

Tonny

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle man ikke kunne det ??

Idag findes der så mange CMS systemer derude. Mange af dem skal man ikke betale licens til. Det gode er at der findes gratis CMS systemer som er mindst ligeså gode som mange af dem som man skal betale for.

F.eks. Joomla CMS. Store sider som f.eks. TV3 er opbygget med Joomla CMS.

Jeg mener personligt at man i mange tilfælde bedre kan være tjent med en god open source CMS.

Hvorfror?

Man kan være meget mere sikker på at CMS som Joomla, WP osv., bliver videreudviklet. Økonomisk afhænger de ikke af et firma, som kan gå konkurs om et par måneder.

Dvs. så har man betalt licens til noget, som hurtigt bliver forældet, da der ikke er nogen til at udvikle på det længere.

2000 + moms for en hjemmeside med CMS er der derfor ikke noget mærkeligt i. Man får jo selvf. ikke det bedste webdesign og en kæmpe site for de penge, det er nok mere ment som FRA 2000 kr. +moms. Men de 2000 kr er jo mere for implementering og webdesign, CMS betaler man jo ikke noget for.

Hvis det f.eks. er en håndværker som skal have en hjemmeside som viser priser, referencer, kontakt, nyheder osv, så synes jeg da bestemt at det kan gøres for 2000 kr + moms.

Derimod hvis det er en som skal have en kæmpe hjemmeside, med avancerede funktioner, salg online, bruger oprettelse, auktion osv, så kommer man selvfølgeligt ikke langt for 2000 kr.

Der kan det så være at man skal investere i "eget" CMS system, tilpasset til egne behov.

Nu var det selvfølgeligt ikke for at angribe CMS systemer som ikke er open source. Dem findes der også rigtigt mange gode af. :-)

Når, men i store træk er der jo ikke noget galt med hjemmeside i CMS for 2000 kr +moms, man skulle nok bare vælge og kalde det fra 2000 kr. :-)

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjææææ måske er det kun mig som ikke kan se hvordan man kan få øækonomisk til at hænge sammen!

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside:

Hej

Lad mig have LOV til brokke mig idag.

Jeg er død træt af at en hver driver webbureau idag, Jeg synes mange tilbyder dårligt arbejde og design og så er det  nogen som DUMPER Prisen Total i bunden..

Hvad i alvermen man kan få cms hjemmeside iidag for kun 2000 + moms

Hvad sker der for de folk!a

 

Det siges at Internettet er en informationsmotorvej - der er heller ingen tvivl om at der er en masse trafik og det er heller ikke nogen hemlighed at det er et ret så kaotisk samlingspunkt - Internettet er et stort trafikuheld på mange måder.

Ligesom Vi har færdelsregler i den almindelige trafik så burde man også indføre digitale færdselslove / myndigheder der sørger for at disse bliver overholdt.

En digital færdselslov kunne være sådan:

Alle browsere skal godkendes af en myndighed, og disse browsere kan kun blive godkendt hvis de overholder http://www.w3.org standarderne for programmering, altså kun hjemmesider der er skrevet 100% korrekt efter visse standarder kan blive tilgængeligt i en browser - det er nok ikke nogen god idé at indføre denne LOV lige med det samme, for så vil der cirka kun være omkring en million hjemmesider tilbage på nettet Smile

Hvad siger I CMS-barejere til sådan et forslag?

Hvis Jeres system ikke engang overholder nogen standarder / regler / Love, så er det vel i bund og grund ikke noget at tude over.

Som jeg ser det så sælger nogen "brugtvognsforhandler" ( CMS-udviklere ) forskellige former for løsninger - den ene sælger sæbekassebiler, den anden indkøbsvogne med Flintstone motor, den sidste en byggemand BOB-slæde.

Fællestrækket er naturligvis at de alle sammen ikke har noget at gøre på webvejen, men de drøner alligevel rundt derude som søndags og spøgelsebillister, og hvis skyld er det?

Det er selvfølig samfundets skyld.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Man køber vel også  Pizzaen der hvor den er bedst om det er billigst eller dyrest ?

Betaler da ikke 70 kr for en dårlig, hvis jeg kan få en god til 45 kr

Nogen er studerende og skal bare have lidt ved siden af studiet, andre laver det efter folkeskolen..

Og så de sidste der skal leve af det og skal betale kontor

 

Mikkel

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan godt følge dig. Oplever det samme som grafikertryksager/logodesigns osv.

Af og til kan man blive lidt irreteret over, at der er nogen der går ind og sælger fx et logo til en minimumspris. Og 9 ud af 10 laver et eller andet skrammel der er bikset sammen i photoshop, fordi personen også laver lidt hjemmesider. Og hvad gør kunden så, når han finder ud af at det ikke kan bruges til andet end hans hjemmeside? Ja han betaler IGEN for at få lavet logoet af en professionel, der tager noget mere for det.

Men i sidste ende er det jo op til kunden at vurdere om de vil løbe risikoen ved en for billig løsning.
Nogen er rigtig heldige og jeg siger ikke, at alle dem der er rigtig billige laver et dårligt stykke arbejde. Men mange må se i øjnene, at fx deres nye logo hverken kan bruges på tryksager, tøj eller skilte, fordi det bare ikke er gjort rigtig fra starten og der ikke har været den rette viden omkring det. Så det kan ende med, at købe katten i sækken eller en vandkande med hul i bunden!

Der er ligesom en magisk grænse for, hvad tingene koster i den billige ende for en professionel og hvornår man går over i at være ALT for billig og amatør, synes jeg.

Omvendt så oplever jeg også dem, som tager mere end det dobbelte af mig for deres ting, hvor jeg bare har det sådan: Det kan man bare ikke tillade sig at tage for lige netop det stykke arbejde. Har fx lavet en opgave på freelancer, der seriøst tog mig lidt under en time. Den opgave var der nogen, der bød 2000 kr for at lave. Tror jeg havnede på 350 kr da korrekturen var lavet. Sådan noget kan jeg blive endnu mere målløs over, end dem der underbyder for at overleve!

:-) Dorthe

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Hvad siger I CMS-barejere til sådan et forslag?

Synes det ville være en god lov :)

Jeg lavede engang en undersøgelse af webdesignere og webbureuer for at se hvor mange der egentlig overholdte w3c's anbefalinger. Det viste sig at kun 1 ud af 10 gjorde dette. Så ja hvis loven blev indført ville der være rigtig mange hjemmesider som ikke ville blive vist.

Dino:

Hvorfor skulle man ikke kunne det ??

Idag findes der så mange CMS systemer derude. Mange af dem skal man ikke betale licens til. Det gode er at der findes gratis CMS systemer som er mindst ligeså gode som mange af dem som man skal betale for.

F.eks. Joomla CMS. Store sider som f.eks. TV3 er opbygget med Joomla CMS. ....

Mener ikke at man for 2000 kr kan få en god kvalitets hjemmeside, som er gennemtænkt både hvad angår design og funktionalitet og samtidig kan det som kunden efterspørger. I de fleste tilfælde når vi snakker opensource kan dette heller ikke lade sig gøre. For ingen af de opensourceløsninger jeg kender kan eksakt det kunden efterspørger, og dermed skal der alligevel programmeres en del, for at kunden ikke bliver nød til at nøjes med.

Yderligere har langt de fleste open source løsninger også mangler hvad angår SEO og SEO muligheder/værktøjer. Og ikke mindst sker der utroligt mange fejl med open source løsningerne. Så vil nogen nok sige "jamen der er jo masser der ude til at hjælpe med at afhjælpe fejlen" og Ja det er korrekt, men der er jo en grund til at fejlene opstår.

Men ja, du har ret i at der findes Open Source løsninger som er mindst lige så gode som mange af dem man skal betale for. Men omvendt findes der også dem man skal betale for, hvor Open Source ikke når dem til sokkeholderne.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside:

Hej

Lad mig have LOV til brokke mig idag.

Jeg er død træt af at en hver driver webbureau idag, Jeg synes mange tilbyder dårligt arbejde og design og så er det  nogen som DUMPER Prisen Total i bunden..

 

Hvad i alvermen man kan få cms hjemmeside iidag for kun 2000 + moms

 

Hvad sker der for de folk!a

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener du skal brokke dig over. Men jeg tror jeg er kommet frem til at du selv sælger hjemmesider, og er irriteret over at der er nogen der sælger dem billigere, og at de leverer en dårlig kvalitet?

Velkommen til den virkelige verden. Jeg er også sikker på at der er virksomheder der er trætte af at Harald Nyborg sælger billige varer, i en ikke så god kvalitet. Og der er byggefirmaer der  er trætte af andre byggefirmaer der entreer med polske håndværkere, til en lav pris og deraf følgende kvalitet. Sådan er spillereglerne. Der er rigtig mange mennesker der bare ikke kan få det billigt nok, og bagefter klynker over at de ikke har fået den mest fantastiske kvalitet til ingen penge. Dit held er så, at nogen af dem skal have lavet det om, og ved nu at kvalitet sandsynligvis koster ekstra.

Men når det er sagt, er det jo også en mulighed at man kan få en god hjemmeside for 2.000 kr, der opfylder de ønsker man har. Så passer de ting jo meget godt sammen, og det er jo bare skønt. Jeg har selv bestilt en hjemmeside hos Lasse fra Sobbing Elephant til 2.000, og har en forventning om at jeg ikke bliver skuffet. Mit behov er ikke så stort, og jeg er ikke så krævende. Derfor vil jeg hellere bruge 2.000 end 10.000 på den. Eller rettere sagt: Jeg ville ikke have brugt 10.000, så hellere droppe den side.

Men i den perfekte verden er der ingen der dumper priserne, så ville man kunne leve rigtig godt af halvt så mange kunder.

Ud af dine tidligere indlæg tolker jeg, at du vil få lavet hjemmesiderne af indiske programmører, og få engelstalende sælgere til at afsætte dem. Altså alt skal foregå med billigere udenlandsk arbejdskraft. Enten for at tjene mere, eller for at kunne tilbyde lavere priser. Er du så bedre end dem du udtrykker din utilfredshed med?

Men der skal selvfølgelig være plads til at komme ud med sin utilfredshed Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)