Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påligelige kinisiske elektronik leverandører?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Jeg sidder lidt og leger med en ide om at bestille nogle varer hjem fra Kina, hvorefter jeg vil sælge dem videre her i Danmark. Det er især elektroniske ting, såsom mp3, mobiltelefoner osv. der interessere mig og jeg vil derfor høre om i har kendskab til nogle pålidelige leverandører i Kina eller Asien i det hele taget?

Derudover vil jeg også gerne høre hvordan den gældende lovgivning er for import af sådanne vare, og videresalg her i Danmark?

Mange tak for hjælpen.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blandt andet dit ansvar at produkterne er CE-mærkede og at der rent faktisk forefindes et certifikat for det.

Jeg er sikker på at google kan hjælpe dig med de nærmere regler for import af elektronik til EU.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Import af mobiltelefoner er mere eller mindre spild af tid, med mindre du vil opbygge et nyt brand...
Markedet er MEGET presset, og udviklingen går så stærkt, at det kræver en hel udviklingsafdeling...

Husk at det er illegalt at importere mærkevarer fra Asien, som f.eks Nokia, iPhone, Sony-Ericsson, Ipods osv... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

det er heller ikke min mening, meninger er mest elektroniske ting som mp3,mp4, og den slags, skrev bare telefoner, for at fortælle at det er elektronik ;)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har firma i Kina og selv engang  taget nogle mp3 hjem til venner, men de mente alle at de skulle have den gratis eller at den skulle koste 1/5 del af det jeg gave for den - inden jeg fik dem hjem kunne man få en anden med mere hukommelse. 

Der kan være told og måske punktafgift der må du spørge hos Told og skat.

Skal det være rigtig skal du registreres hos EL-skrot  til ordningen om bortskaffelse af elektronik  det koster  6000 årligt og en afgift pr. kg  - det er ikke meget men besværligt at  registrere hvor meget man har solgt.

Hvis der er batteri i apparatet skal du også være tilmeldt batterisektionen og overholde lovgivning for batterier, Big Surprise det koster også et gebyr.

Jeg ved ikke om man må sælge uden en dansk brugsanvisning, men du kan godt risikere at den engelske skal oversættes til rigtigt engelsk.

Med hensyn til fragten skal du passe meget på – der er et andet indlæg på Aminao

Er jeg den eneste der bliver tørret af min speditør

Der kan du læse at det med fragten ikke er helt enkelt.

Du skal betragte det som at spille poker – det du ofre skal du kunne tåle at miste.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BTB Auktioner :

Det er jo bare at finde en god seriøs agent i Østen, så slipper man for mange af de problemer, som du lister der...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej det er da også rigtigt - sorry 

find en god leverandør - så behøver du ikke betale told, deltage i affaldsordningen El-skrot, du får nok også rigtig gode fragt priser -  held og lykke 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

BTB Auktioner :
så behøver du ikke betale told, deltage i affaldsordningen El-skrot,

Hvordan i alverden er du kommet frem til den påstand ?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ironisk ment fordi alle de ting jeg nævnte ikke kan løses med at finde en god leverandør.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

BTB Auktioner :

Det var nu ironisk ment fordi alle de ting jeg nævnte ikke kan løses med at finde en god leverandør.

Hvis du nu læser en gang til, så stod der ik leverandør, men agent... Og der stod ik alle, men mange af punkterne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)