Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så få dog l.... spændt ordenligt fast !!!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hvad med denne... For mange år siden kørte jeg i min Vette bare for sjovt rundt i byen, der var halv mørkt.   På en lidt stører vej var jeg oppe på ca60km  og sad i mine "egen tanker". og pludselige ud fra en sti som ligger på tværs af vejen (uden bom dengang)  kom der en   knægt på en knallert tværs over vejen lige foran snuden af mig!, altså total midt på en vej strækning hvor man ikke tænker der ligger en sti. Det gav et F*cking chock uden lige. KUN en ½meter far hinanden, og han kørte bare vider ind på stien på den anden siden uden at sænke farten,,,, DET VAR SGU TÆT PÅ...


Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 16:48:32 Forfatter: Martin Thorborg Nu i er i gang, så kig her:
http://youtube.com/watch?v=hQtE9hf1l9w

Dbh Martin

 

F*ck sikke en film, den har jeg ikke set -måske man skulle leje den og så kan man tænke lidt over hvor heldig man er :-)

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hver gang jeg ser sådan en lastbil med træ på så tænker jeg altid, fuck det her kan altså gå galt :)

 

Men jahg der sker mange syge ting ud epå vejene.

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det burde være lov, at tage et kursus i fastspænding af materiale på lad/trailer.
Også et kursus i at køre med trailer.

Jeg var udsat for et uheld for et par år siden, hvor en mindre bil var forspændt en buggy-trailer!

For at undgå at tabe lasten, bestående af lette høje materialer, så havde bilisten (Idi....) lagt en del tunge betonbrokker ovenpå.
Resultat: på et tidpunkt blev han overhalet af sin egen trailer og smidt i grøften med bil og det hele. Baglæns altså!
Heldigvis var der kun mig på vejen da det skete, men kort tid før var der temmelig meget trafik.

Han slap kun med en skramme, men traileren var totalt smadret og bilen var heller ikke for køn.

Jeg nøjedes med et kæmpechok over mandens stupiditet.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
F*ck sikke en film, den har jeg ikke set -måske man skulle leje den og så kan man tænke lidt over hvor heldig man er :-)

Final Destination 1 og 2.. begge handler om at "snyde" døden. Kan jeg da godt anbefale, tror sågar jeg har dem på dvd :)

Anyway, prøv at søge på "tunnel crash" på youtube og se de famøse videoer fra Rusland, Kroation og hvad har vi.. der er nogle fucked up crashes imellem..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 16:48:32
Forfatter: Martin Thorborg
Nu i er i gang, så kig her:
http://youtube.com/watch?v=hQtE9hf1l9w

Dbh Martin


Jeg skal da lige love for, at du lige skal overgå alt og alle

// Jesper Skov

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)