Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt logo - KUN 100.000 kr.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg har nu været på jagt efter et logo i et godt stykke tid snart, og syntes jeg er blever mere forvirret end klog på hvem der skal løse opgaven?!?!?!

Min opfattelse er, at de fleste personer/bureauer, fortæller mere om deres priser og hurtighed, frem for hvad man virkelig får for pengene - hvad der er vigtigt - hvorfor de er de bedste osv..

Her kommer mine spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med at svare på?

Hvad skal et logo kunne? ... Andet end at få ejeren af logo'et til at brænde for sin idé? 
Hvad kan et logo til 15.000.- +, som et logo til 399.- ikke kan?

Personligt troede jeg det ville kommer det an på hvor dygtig og kreativ personen der laver logo'et er, og ikke nødvendigvis hvad reklamebureauet hed, hvor gamle de var, eller om de har adresse i det indre København - tager jeg fejl?

Håber virkelig der er nogle der enten ved noget om logo'er, eller bare er super glade for sit eget og gider fortælle hvorfor?

Mange tak

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mit eget firma
Et logo skal primært sende et signal om hvem du/i er , hvad laver i, og hvad der gør jer unikke.

Logoet skal fange jeres målgruppes intreresse sådan at "offeret" klikker på logoet og ender på jeres hjemmeside der forhåbeligt forvandler den besøgende til en glad og tildfreds kunde.

Prisen for sådan et logo ligger slet ikke i hverken 100K eller  15K, du kan prøve at smide opgaven ind  på amino freelancer (det er gratis), så kan du nok finde en der kan gøre det rigtig godt for 2000 kr :)

Håber du blev klogere - rigtig god dag

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt en der kunne lave det til mig for 2.000 inkl. design af plakat, visitkort og flyers... Tror det handler lige så meget om at finde en der gider investere den tid i det du har behov for, for jeg var hverken tilfreds 2-3 eller 4 gang jeg fik materialet tilsendt, men han rettede det og arbejdede videre med det uden at rynke på panden, og det er jo rart at han insistere på at man skal blive ved indtil man føler det er færdigt...

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Zambelli:

Hej Mit eget firma
Et logo skal primært sende et signal om hvem du/i er , hvad laver i, og hvad der gør jer unikke.

Logoet skal fange jeres målgruppes intreresse sådan at "offeret" klikker på logoet og ender på jeres hjemmeside der forhåbeligt forvandler den besøgende til en glad og tildfreds kunde.

Men hvordan viser man bedst hvem man er gennem tekst eller en lille tegning? - Hvor vigtig er farverne i logoet?

Jeg mener bare, hvad betaler man så for de 2000.- kr? - er det bar etiden i at finde på "et eller andet" eller skal der ligge nogle flere tanker bag logoet end bare pris?

... Og bare lige - det ene tilbud jeg har fået har en startpris på 15.000kr, og det vil være for ren tekst! Men hun lovede så også at være "dygtig"

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes rigtig mange gode logo designere, de fleste bruger en model med at man kan købe forskellige pakker alt efter dit budget!

dvs hvis du har lille budget kan du få designet et udkast + 2 rettelser = logo

mellem pakker som regel 2 design udkast hvor du vælger et design + 2 rettelser efterfølgende

de lidt dyrere men stadig under 5.000 hvor jeg har mine kontakter er som regel 3 design udkast hvor du vælger et design du vil arbejde videre med + ubegrænset rettelser til du er tilfreds

søg på nettet og kig på deres portfolio, når du har fundet en stil/streg du kan lide kan du kontakte ham og arbejde videre med ham til du er tilfreds

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg fandt frem til havde 4 oplæg, hvor vi så valgte at gå videre med det ene... Du skal bare finde en uafhængig der laver det som "hobby"... det er klart farverne spiller ind, men det kommer jo an på om du vil bruge pangfarver for at blive set, eller om du vil skabe et "brand" så du skal jo bruge farverne alt efter hvad du ønsker at signalere og vise..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mit eget firma:

Daniel Zambelli:

Hej Mit eget firma
Et logo skal primært sende et signal om hvem du/i er , hvad laver i, og hvad der gør jer unikke.

Logoet skal fange jeres målgruppes intreresse sådan at "offeret" klikker på logoet og ender på jeres hjemmeside der forhåbeligt forvandler den besøgende til en glad og tildfreds kunde.

 

Men hvordan viser man bedst hvem man er gennem tekst eller en lille tegning? - Hvor vigtig er farverne i logoet?

Jeg mener bare, hvad betaler man så for de 2000.- kr? - er det bar etiden i at finde på "et eller andet" eller skal der ligge nogle flere tanker bag logoet end bare pris?

... Og bare lige - det ene tilbud jeg har fået har en startpris på 15.000kr, og det vil være for ren tekst! Men hun lovede så også at være "dygtig"



Jep, der skal tænkes kreativt, hvordan beskriver man dig/jer med et lille billede og måske et par korte ord - det har jeg desværre ikke opskriften på. Når jeg skal være kreativ så plejer jeg at surfe rundt på nettet og kigge forskellige steder og lade mig inspirere til hvad er hot og hvad der virker :)

Men hvis man slet ikke har erfaring eller kendskab til photoshop og hvad alle de her programmer hedder, så er det nok en god ide at overdrage det hele til en professionel, for det bliver bare lige det ekstra bedre end hvis man selv laver det plus at en der lever af at tænke nyt har garenteret nogle gode ider ;)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige bruget en amerikansk designer firmae som har lavet ett unikt designet logo ud fra mine ønskemål. Man får så 5 forskellige designs at valge på, og når man har valget sit design, har man ubegrænset med redigeringer tils man bliver førnøjd.

Hvis man tager deres store pakke, indgår siden design af visitkort, brevpapir med den nye logo. Pakken koster ca. 1200 dkk.

Jeg har lige godkend mit endelige design, og venter nu på at få resterende designs, samt højopløset fil med "orginalet"

Hvis du er intresseret kan jeg lige sende deres oplysninger. Al kommunikation sker dog på engelsk.

// Tompa

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Dit logo skal opsummere din virksomhed og appelere til din målgruppe. Så kort kan det siges.

Det behøver hverken at kræve tegneseriefigurer eller sindrige symboler, men ofte er de enkle løsninger bedst. Både kommunikationsmæssigt og rent praktisk, når logoet f.eks. skal bruges i relativt små størrelser på visitkort, brevpapir m.m. Tænk på Mærsk, IBM, KMD og mange flere.

Jeg ville passe rigtigt meget på md at hoppe på færdige pakker. Hvis du søger et logo som "taler" til modtageren, er personen, der laver logoet nødt til at føre en dialog med dig, og forstå dine forventninger og din målgruppe.

Det letteste i verden er at klaske farvelade sammen som bruger tidens designer-trends,....og måske bliver du enda imponeret – men værdien er højst sandsynligt ikke de 1200,- værd du betaler.

For at svare direkte på dit spørgsmål er et logo til 399,- altså nok ikke lavet af en, der har hjertet og tankerne med, men til 15.000,- kan man forvente engagement og indsats,

De opgaver vi har løst indenfor grafisk design som er blevet allerbedst, er opstået på baggrund af flere møder og mere eller mindre konkret snak, så vi forstår kunden. Derefter skal der gives frit løb for krativiteten, og måske laves der 2-3 udgaver, som i princippet alle kan forgrene sig i nye versioner.

Budgettet er naturligvis afgørende for om der bliver lavet 5 eller 25 oplæg, men jeg tror  at du får en fornemmelse ud fra ovenstående.

 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

khansen:

Det letteste i verden er at klaske farvelade sammen som bruger tidens designer-trends,....og måske bliver du enda imponeret – men værdien er højst sandsynligt ikke de 1200,- værd du betaler.

Jeg har fået 5 forskellige designs som alla er blevet lavede ud fra mit ønske og med input om hvilket budskab jeg vil formedle, hvilken målgruppe vi vender os til osv., osv. Når jeg siden har valget det design jeg ville gå videre med har det efterfølgende været kommunikation frem og tilbage med diverse ændringer og den har justeres tils jeg er 100% fornøjd.

Det er  ifølge mig vært de 1200 (og mere der til) og så får vi endda efterfølgende designet på visitkort og brevpapir.

En god ide kan være at man også sikrer sig at logoet kan printes i en farve, fx sort på hvid, selv om det er mange farver eller 4 farvet raster i den oprindelige logon.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)