Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansat i egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg overvejer at ansætte mig i min virksomhed. Hvilken omkostninger skal jeg tage højde for? Jeg tænker på AM, ATP m.v.

Er LetLøn fint nok at starte med.?

 

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som enkeltmandsvirksomhed kan du ikke ansætte dig selv, - dit firma indgår i dit samlede beskatningsgrundlag. Du skal derfor indgive en forskudsopgørelse og så tager Skat sig af beregningen.

Hvis du vælger at stifte et selskab, - kan du fint bruge Letløn. Det fungerer rigtigt godt.

Michael

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej

Som enkeltmandsvirksomhed kan du ikke ansætte dig selv, - dit firma indgår i dit samlede beskatningsgrundlag. Du skal derfor indgive en forskudsopgørelse og så tager Skat sig af beregningen.

Hvis du vælger at stifte et selskab, - kan du fint bruge Letløn. Det fungerer rigtigt godt.

Michael

Nu er sagen den, at jeg både har et enkeltmands og et ApS. Men her er der tale om ansættelse i Anpartsselskabet.

 

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:
Nu er sagen den, at jeg både har et enkeltmands og et ApS. Men her er der tale om ansættelse i Anpartsselskabet.

Så er det helt korrekt at lade ansætte med løn og de rettigheder og pligter, som det medfører.

Selskabet skal så registreres som arbejdsgiver, hvilket kan ske eks. på www.webreg.dk.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)