Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franchisetager søges (Du skal ikke betale franchise afgift)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

For min gode ven og arbejdsgiver, dette opslag :

Franchisetager søges til unikt koncept af dansk opfindelse. Jeg har i de sidste 2 år (Er lige startet på det 3 år) kørt med dette koncept, som en sidebeskæftigelse, men springer nu ud og vil køre på fuldtid med denne forretning.

Derfor søger jeg franchisetagere i hele Danmark, som f.eks. ved siden af lønmodtager jobbet, gartner firmaet, tømrer virksomheden, vinduespudser forretningen, kræmmerbutikken og tusinde andre jobs, vil tjene ekstra penge. Du kan sagtens leve af denne franchise forretning, hvis du vil "ofre" en stor del af din sommer, på at arbejde og er effektiv.

Alle kan lærer dette og kræver ikke særlige kundskaber.

Opfindelsen er et effektivt middel til bekæmpelse af muldvarper og mosegrise. Det indeholder ingen giftstoffer og er nedbrydelig i naturen... Det tiltaler mange mennesker fordi :

1. Man bruger ikke gift i haven, som børn og husdyr, kan komme i nærheden af. I princippet kan man drikke dette bekæmpelsesmiddel og er ikke farligere, at bruge end at stoppe en tomat eller agurk i hullet :-)

2. Ingen brug af fælder, som lemlæster muldvarpen/mosegrisen og kan være fanget levende i mange timer, inden døden indtræffer.

3. Ingen brug af nervegas, som er en grusom måde at dø på, uanset om man er dyr eller menneske.

4. Prisen er ca. 1/3 del af hvad man normalt giver for et besøg af et skadedyrsfirma.(ved brug gift/gas)

5. Mit bekæmpelsesmiddel får udelukkende muldvarpen/mosegrisen, til at flytte, da den ikke bryder sig om lugten. Lugten forbliver i jorden.

Sidste år gennemførte jeg 933 behandlinger i vejle amt. Priserne på en behandlinger starter fra kr. 500,- og opefter afhængig af arealet. Tidsforbruget er ca. 15-20 min pr. behanding.

Markedsføringen var sidste år 10.000 flyers omdelt i postkasser og opslag i de lokale supermarkeder. Intet brug af internet eller annoncer i aviser. (Dette er selvfølgelig op til den enkle franchisetager og man kan med garanti få rigtig mange flere kunder, med disse medier)

Al markedsføringsmatriale medfølger og brugsanvisning til bekæmpelse af muldvarper/mosegrise. Priserne på hver behandling bestemmer du selv, så mine priser er ikke fastsat for hver enkelt franchisetager.

Der skal ikke betales franchise afgift - eneste udgift er et minimumskøb på 20 liter pr. gang, som svarer til 25-40 husstande afhængig af arealet på grunden. Prisen er pr. liter kr. 165 + moms.

Er du interesseret, så kontakt Kim på 6080 1998 og lad os få en snak. Hellere i dag end i morgen, da de kære dyr er igang og det er nu pengene skal tjenes :-)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg er meget interesseret i at få tilsendt yderligere oplysninger, om mulighederne..

Send venligst en mail til MDAinvest@ofir.dk

Fortsat god aften.

 Med venlig hilsen

Morten Dal

 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

En del distrikter er optaget, men mangler stadig 3-4 friske personer der vil igang nu. Bl.a. sdr. jylland, fyn m.m. ring på 6080 1998 for mere info

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1 eller flere søges, som vil kører på fyn . Det haster da kunderne er der og skal serviceres.

Ring på 6080 1998

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 18:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et ledig område i Herning ? 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er enkelte andre ledige distrikter bl.a. Herning området

Mvh Lars

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa har du noget ledigt i Sønderjylland??

 

Mvh

 

Lars

Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende :-)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lynhurtig : Der er ledige distrikter i sdr. jylland - kontakt Kim for mere information på 6080 1998

Strandløven : Det er både spændende, fornuftig indtjening og godt for miljøet :-) Hele 3 ting på en gang :-)

Mvh Lars

Fra Kerteminde
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende..

Hvis du vil sende noget mere info til mig, kan det være du har fundet en til at køre på Fyn.

 

Mvh.

Mads Hansen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)