Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med forskudte TABLES/CELLS i browsere!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

Jeg har lavet min egen firma-hjemmeside og det hele er designet i Adobe FireWorks og derefter eksporteret i slices fra FW og redigeret færdig i DreamWeaver. Umiddelbart ser hjemmesiden fin ud i Internet Explorer, men hvis den vises på MAC, Google Chrome eller IE med en anden zoom-faktor, bliver nogle af de TABLES, som indeholder tekst, forskudt og derved bliver alle billeder også forskudt.

Det ser mildest talt ikke særlig pænt ud!

Jeg er ingen haj i html-kodning, men jeg kan det mest basale. Dog har jeg grublet (og googlet) over dette problem længe, men ikke kunnet finde en løsning. Jeg ville derfor høre, om der er nogen dygtige HTML-gutter derude, som kunne bruge bare 5 min til at fortælle mig, hvad det er, der får mine tables til at blive forskudt?

Hjemmesiden er her: www.soundcomposer.dk

Jeg håber der er nogen, der lige vil ofre nogle minutter på det  :-)

TAK!

Toni

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det fordi der kommer scrollbar på dine nyheder i bunden eller hvad?

Jeg sider pt kun på MAC så kan ikke se en IE version.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er problemet?

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke scroll-baren.

Problemet opstår når man skifter fra browser til browser eller computer til computer. I IE kan man simulere problemet ved at gå ind og ændre i zoom-funktionen.

F.eks. hvis man går ind under: "Side --> Zoom --> 75%" så vil undersiderne: "Music, Sound, Studio og Prices" se forkerte ud. Teksten i de forskellige tables vil forskubbe dem og det hele ser grimt ud.

Dette får mig til at tænke på, at siden måske vises anderledes i forskellige skærmopløsninger (???). Men min umiddelbare tanke er, at fonten/teksten burde jo følge proportionalt med størelsen på alt det andet på siden (???).

Kan I se hvad jeg mener?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)