Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode programmer til mac

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg stadig ny bruger af min mac.

Jeg vil jo selvfølgelig gerne have mest ud af den. Er der nogle herinde, som vil anbefale nogle gode program fx. inden for genren salg, markedsførening og webshop, eller diverse programmer som er et must?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Open Office er da et must :) www.openoffice.org

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 11 person

Desværre du har valgt at bruge mac :/ så, hvis steve jobs får sin vilje kan du sikkert snart kun køre apple software på macs..  ligesom deres "Fantastiske" lorte-phones..

Tror ikke på der er nogen gode programmer til din mac, som kun kan køre på din mac.. så det programmer du skal lede efter.. er de samme programmer som fornuftige mennesker bruger.. 

En mac, er et mode statement.. en accessorie som bare er til for at se godt ud.. - Ligesom fiat 500 ;)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon, jeg har længe ledt efter den perfekte editor til webudvikling - og den har jeg fundet: Coda.

Den findes kun til MAC og der findes intet tilsvarende til PC.

TextMate er også en fantastisk texteditor, og den findes også kun til MAC.

 

Hvis du kan finde mig noget tilsvarende til windows vil jeg igen overveje at blive på PC'en, ellers står den snart til en udskiftning fra æbletræet.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon, en Mac er bare en computer med et andet styresystem. Jeg forstår ikke du kan have så meget had til et simpelt stykke elektronik.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Desværre du har valgt at bruge mac :/ så, hvis steve jobs får sin vilje kan du sikkert snart kun køre apple software på macs..  ligesom deres "Fantastiske" lorte-phones..

Tror ikke på der er nogen gode programmer til din mac, som kun kan køre på din mac.. så det programmer du skal lede efter.. er de samme programmer som fornuftige mennesker bruger.. 

En mac, er et mode statement.. en accessorie som bare er til for at se godt ud.. - Ligesom fiat 500 ;)

Kan godt være du ikke er Apple fan - fred være med det. Men dit indlæg er på ingen måde hjælpsomt for trådstarter (hvilket er grunden til min 1-stjerne til dig).

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

//OT: *hoster noget med Troll* //

Mit bud ville også være OO - alt det andet er nok lidt en smagssag - men prøv at google det - der er rigtig mange anmeldelser af apps. :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

en del Mac brugere køber CD & DVD brænderprogrammet Toast fra Roxio, som er et af de få 3. parts programmer der er udviklet udelukkende til Mac.

Mvh
Leif

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Roxio har da også stået for CD/DVD brændingssoftwaren på min DELL. Det er måske ikke Toast?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)