Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt rolex, betalt af firmaet?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Jeg tror det ville være nemmere at holde mig ude af debatten end at slippe af med jer, jeg formoder jo at det var sådan jeg skulle tolke det med at skifte ud Cool

hehe nej nej Anders, det var tilsyneladende et svagt forsøg på humor... Da den slags ure ikke lige er min smagm da det ligner noget min morfar havde Smile

Alle skal da vel have lov til at have en mening om hvad man synes der er fedt. Jeg diskutterer f.eks. altid med BMW ejere i vennekredsen, da jeg synes det er et skodmærke, og mener Audi er bedre og Mercedes kedeligere... På samme måde er det jo med ure ..uanset pris og mærke Smile

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Alle skal da vel have lov til at have en mening om hvad man synes der er fedt. Jeg diskutterer f.eks. altid med BMW ejere i vennekredsen, da jeg synes det er et skodmærke, og mener Audi er bedre og Mercedes kedeligere... På samme måde er det jo med ure ..uanset pris og mærke Smile

Der er jo ikke meget at slås om der, alle ved jo at Audi er det bedste valg af de tre mærker... Mmm, Audi A6 3,0 TDI Avant Quattro Tiptronic Big Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor meget tid osv du har til rådighed. Men jeg bruger meget tid på rejser, i bla dubai.

Der er der op til 50000,-kr at spare på de virkelig gode og dyre mærkeure., så det er trods alt værd at tage med.

Blot undgå de store centre og hotellerne ;-)

God tur !

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg kan se at jeg falder helt udenfor i denne her debat. Smile

Her er mit ydmyge ur som fint opfylder mit behov for at vide hvad klokken er : http://emea.skagen.com/item/694XLTXN.fx

 

Hej Anders

 

Og ved du hvad det mest åndssvage ved det hele er? Dit ur er langt mere præcist end mit Omega Seamaster ;)

Men det er jo smag og behag.... I min verden er der så absolut intet galt med "billige" ure - det er bare ikke min personlige smag :)

 

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Og ved du hvad det mest åndssvage ved det hele er? Dit ur er langt mere præcist end mit Omega Seamaster ;)

Men det er jo smag og behag.... I min verden er der så absolut intet galt med "billige" ure - det er bare ikke min personlige smag :)

Det var da egentligt utroligt, jeg troede sådan set også at kvaliteten af urværkerne i de dyre ure var af en voldsomt høj kvalitet Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Det var da egentligt utroligt, jeg troede sådan set også at kvaliteten af urværkerne i de dyre ure var af en voldsomt høj kvalitet Smile

 

Hæ hæ - det kommer jo an på hvad du mener med kvalitet Wink

 

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Det var da egentligt utroligt, jeg troede sådan set også at kvaliteten af urværkerne i de dyre ure var af en voldsomt høj kvalitet

Det er de jo (som regel) også, men et automatisk urværk som i et Seamaster vil aldrig blive så præcist som et Quartz urværk.

Og det er heller ikke meningen med det Smile

Venlig hilsen
Ole

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)