Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt rolex, betalt af firmaet?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan ikke lade sig gøre at lade firmaet købe en "luksusvare", som iøvrigt intet har med virksomheden/firmaet at gøre.

Du bliver stillet præcis, som du havde købt det privat med beskattede midler, d.v.s. intet fradrag i selskabet, beskatning af maskeret udlodning o.s.v.

Derudover kan jeg ikke se den store interesse i ure, men sådan er vi heldigvis forskellige Cool

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Jeg har samme holdning til Gucci. De kvinder der brænder for det er helt til grin, da de risikerer at se en skoleunge rende rundt med den samme ægte vare eller samme uægte varer.

Så Rolex får jeg aldrig på armen, og Gucci til min ledsagerske ville være skilsmissegrund grundet dårlig stil. Big Smile

Der er jeg så ik helt enig... Gucci er et mærke, som en hel generation er vokset op med (Tom Ford tiden), og det er sjovt nok samme generation, som stadig er faste loyale kunder...

Trust me kender flere, som har købt det mærke hos os de sidste 8-9 år, og som selv den dag i dag kun spørger til det... Alt andet duer ik, med mindre det er Tom Ford ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
Marginer på ure er skyhøje. Hvad jeg har erfaret ligger et ur i butikkerne med en udsalgspris på 25.000-30.000 typisk til en indkøbspris på ca. 10.000 kr. så der må da være noget at forhandle på :-)

Det svinger meget fra mærke til mærke. Men det er jo ingenting i forhold til andre varer fx jeans.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fairtime:

Det svinger meget fra mærke til mærke. Men det er jo ingenting i forhold til andre varer fx jeans.

 

 

Ja og så skal man jo også lægge forsikringer, husleje, lønninger osv. til... plus at varelageret i bedste fald bare udgør en renteløs binding af relativt store beløb... Så det er meget fint at indkøbsprisen måske er 10k på nogle ure, der sælges til 25-30k. Men hvis kostprisen så er betydeligt højere siger det jo ikke en klap :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi antager at urbutikken har lokaler, personale mv. så vil den marginale udgift ved at sælge et ur til mig med rabat være begrænset så længe de alligevel har et pænt dækningsbidrag.

jeg skrev også blot af nysgerrighed for om nogle via deres netværk havde en god indgangsvinkel til en ur-handler som gerne ville lave en handel. Butikker giver rabatter efterhånden til alle via LIC, Logbuy, Forbrugsforening osv. Og der er løbende events hvor man kan købe ure med 20-25 pct. discount på Rolex, Omega mv. i DK. Så noget må der jo være at slå af prisen, men det kan godt være at jeg tager fejl.

Nicolai

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frisch

 

Det var for så vidt heller ikke fordi jeg mente der var noget galt i at få rabat på dyre ting - slet ikke :)

Men jeg synes bare indlægget gav det indtryk at forhandlerne nærmest kunne slå 19k af et ur til 30k og så stadigvæk tjene en tusse på det...ja eller at forhandlerne ligefrem havde en urimeligt høj avance.

Det betyder naturligvis ikke at man ikke kan slå lidt af prisen og det betyder heller ikke det er umuligt, at tjene gode penge på at sælge ure... Men at stille regnestykket op med indkøbspris vs udsalgspris synes jeg er lidt for "nemt" :)

 

P.S. Nu følger jeg godt nok ikke aktivt med i priserne... Men jeg tror ganske enkelt ikke på der er events, hvor man giver 20-25% rabat på Rolex og Omega ure - det ville være direkte brand-selvmord for den slags produkter. Du kan måske nok finde forhandlere, der sælger ure til disse priser - men så er det med garanti ikke godkendte forhandlere af produkterne...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolex forhandlerne giver ikke rabat, medmindre du handler grey market eller brugt. Det er en virksomhed med stærke brandværdier, og tilhørende prispolitik.

Jeg ved, at der hvor avancen er størst, er på billige ure. Forhandlerne bliver ikke millionærer på de dyre ure. De tjener ofte mere på brugte ure de får ind og kan sælge videre med en fortjeneste, efter de har sat dem i stand eller lignende.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Jeg kan se at jeg falder helt udenfor i denne her debat. Smile

Ja det må du se at få skiftet ud besse Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Anders Christensen:
Jeg kan se at jeg falder helt udenfor i denne her debat. Smile

Ja det må du se at få skiftet ud besse Stick out tongue

Jeg tror det ville være nemmere at holde mig ude af debatten end at slippe af med jer, jeg formoder jo at det var sådan jeg skulle tolke det med at skifte ud Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)