Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt rolex, betalt af firmaet?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant holdning Lagersalg. Men hvis ikke man skal have et lækkert Rolex hvad skal man så have.

Omkring ure så er jeg personligt ikke synderligt interesseret i hvad andre mener om det, prævis som det ingen indflydelse har hvad andre mener om vores billeder på væggen, min dejlige kone, mine børn eller min bil. Hvis man er glad for det man har og hviler i sig selv, så kan jeg ikke se det har effekt hvad naboen mener om tingene.

Personligt synes jeg at uret her er super lækkert:
http://images.askmen.com/fashion/watch/rolex-submariner_2.jpg

Men om jeg nogensinde får råd til at købe et ur a la dette tvivler jeg dog på. Men er der en herinde som kender en god urhandler i Danmark som er frisk på en handel på et Omega ur, så send mig en personlig besked. Marginer på ure er skyhøje. Hvad jeg har erfaret ligger et ur i butikkerne med en udsalgspris på 25.000-30.000 typisk til en indkøbspris på ca. 10.000 kr. så der må da være noget at forhandle på :-)


God aften

Nicolai

Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Fama:
Hvis din omgangskreds tror dit Rolex (eller whatever) er falsk, så er det dig der er noget galt med - ikke Rolex eller andre mærker ;)

Der tager du desværre helt fejl. Rolex er det mest kopierede ur i verden, så alle uanset hvad spørger ind til det.

1. Når du ikke har andre værdier og køber så dyrt, så tænker de for sig selv at det er til grin.

2. Når du har værdier nok, køber man ikke Rolex, netop fordi det er en kopivare.

Jeg har samme holdning til Gucci. De kvinder der brænder for det er helt til grin, da de risikerer at se en skoleunge rende rundt med den samme ægte vare eller samme uægte varer.

Så Rolex får jeg aldrig på armen, og Gucci til min ledsagerske ville være skilsmissegrund grundet dårlig stil. Big Smile

 

Ingen tvivl om at der er mange kopier i omløb, men der er vel ligemeget når du veat dit er ægte. Det kommer vel også an på hvem man er, jeg har ikke behov for at blære mig med hvilket ur jeg har, så hvis nogle tror det er fake, så er det da bare super, dem der selv har et kan se det er ægte. Og så er der ikke nogen der blive misundelige, der er sku da smart.

Jeg er aldrig blevet spurgt om mine ure var fake.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
Interessant holdning Lagersalg. Men hvis ikke man skal have et lækkert Rolex hvad skal man så have.

Ja jeg kan jo nogle gange have lidt kontroversielle holdninger, eller måde at udtrykke det på Smile

Men jeg har ikke kigget på ure i 50K-100K i et godt stykke tid, så ved ikke hvad jeg ville vælge hvis det var i den klasse. Men synes faktisk at der stadig er nogle gode maskuline ure på markedet og naturligvis herunder Rolex, og min holdning kommer alene af det er verdens mest kopierede ur.

Frisch:
Personligt synes jeg at uret her er super lækkert:
http://images.askmen.com/fashion/watch/rolex-submariner_2.jpg

Det er det også og udstråler maskulinitet og stil.

Frisch:
Hvad jeg har erfaret ligger et ur i butikkerne med en udsalgspris på 25.000-30.000 typisk til en indkøbspris på ca. 10.000 kr. så der må da være noget at forhandle på :-)

Da jeg blev forelsket i Ebel 1911 18carat så kiggede jeg på det i 2 år og det stod til ca. 100K på strøget i Kbh.. Og det var for mange penge, indtil jeg på vej hjem fra en indbringene business tur i Holland fandt det i lufthavnen til 60K, så der slog jeg til. Og ja der er store avancer og til tider kan man spare mere end 5K bare ved at tage til Malmø..

Men bedste deals har man nok fået i 2009 for brugte modeller..der var seruøst mange der måtte skifte ud. Og der kommer nok også lidt her til sommer..men det vil tiden vise..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg

 

1: Jeg ved ikke hvor du vil hen med det? Tror du ikke jeg har andre værdier eller hvad er pointen? Smile

2: Jeg kunne ærligt talt ikke være mere bedøvende ligeglad med hvad "man" køber....

 

Ang. at Rolex er et meget kopieret mærke ændrer det ikke en klap på min oprindelige pointe. De folk der kender mig ved at jeg aldrig kunne drømme om at købe en kopi-vare.... Hvorfor det ikke er et problem - det handler om hvordan du lever dit liv og er som person. At dine venner og bekendte muligvis ikke ville tro du ejede et ægte Rolex er jeg da ked af at høre. Men med alt respekt, det er altså dit problem og jeg kan ikke se det siger noget som helst om mig eller andre mennesker?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
1: Jeg ved ikke hvor du vil hen med det? Tror du ikke jeg har andre værdier eller hvad er pointen? Smile

Der kunne stå "man" istedet for "du" det var ikke rettet mod dig personligt.

Fama:
At dine venner og bekendte muligvis ikke ville tro du ejede et ægte Rolex er jeg da ked af at høre.

Lad os holde os over pomfritniveauet, disse 0.b udtalelser hører til i børnehaveklassen.

Fama:
Ang. at Rolex er et meget kopieret mærke ændrer det ikke en klap på min oprindelige pointe. De folk der kender mig ved at jeg aldrig kunne drømme om at købe en kopi-vare

Vi snakker om ure og holdninger. Jeg har min holdning og du har din Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg

 

Ja jeg ved godt det var provokerende - men jeg håber det står mellem linjerne, at det heller ikke er mere end det...og vi i øvrigt, som udgangspunkt, har respekt for hinanden herinde?  :)

 

Men jeg står ved min pointe... De folk der kender mig (læs: de mennesker jeg giver "a flying fuck about") ved at jeg ikke kunne finde på at købe en kopi-vare... Så din indvending gælder ganske enkelt ikke for mig. Hvorfor jeg fandt det naturligt at antage den, i det mindste, gjaldt for dig selv? :)

Men som sagt.... Tag det ikke personligt - det var ikke ment såden. Det var bare en naturlig konsekvens af din udtalelse om at : "alle uanset hvad spørger ind til det". I den forbindelse skal mit svar derfor læses sådan: Det er måske sandt for dig, men det betyder ikke det gælder for mig ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Så din indvending gælder ganske enkelt ikke for mig. Hvorfor jeg fandt det naturligt at antage den, i det mindste, gjaldt for dig selv? :)

Og derved i forholdet 1:10.000 og derved min antagelse om i almindelighed.

Jeg tager ingenting personligt fra folk jeg ikke kender.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Emrah:

Lagersalg123 - JEN:
destrueret 70.000 eksemplarer af i USA

Ejj det var ikke ligefrem 70.000 men 7000 der skal destrueret.. :)

http://ekstrabladet.dk/112/article1337255.ece

 

Men de konfiskerede 24.000.... Hvad mon de gør med de sidste 17.000? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)