Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler investorer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kom med nogen tilbyd på grafik og design, skal brug nogen konkrete og seriøste bud tak på forhånd.

Skal brug det til min forerningsplan, som mangler lidt.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

shane:

kom med nogen tilbyd på grafik og design, skal brug nogen konkrete og seriøste bud tak på forhånd.

Skal brug det til min forerningsplan, som mangler lidt.

600 mill. Jeg er lige så seriøs som dig omkring det her!..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shane.

Jeg vil ikke lyde grov, men dine indlæg er desværre for useriøse og mangelfulde, til at du kan forvente nogle konkrete henvendelser.

Du ved først om du har kontakt til den rette investor, når pengene står i banken...Indtil da, skal man være fleksibel og åben.

Dette link kan måske give dig en vis idé om, hvad en projektbeskrivelsen som min. skal indeholde, for at du kan få nogle konkrete henvendelser; http://www.virksomhedsguide.net/Investeringsprojekter.html

Og husk; at søge kapital og forhandlingsprocessen, kan nemt strække sig over 1-3 måneder.

Mvh Thor Mønsted

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbydet simon, tænker over det Ick!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altså for useriøst det her...

3 minutter der kunne være brugt meget anderledes :(

 

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Det er altså for useriøst det her...

3 minutter der kunne være brugt meget anderledes :(

 

Ja undskyld at jeg brugte din dyrebare tid :( På sådan noget plat, var alt for hurtigt på den. Jeg ville bare hurtigt i gang med mit projekt/koncept. Og det var dumt, skulle måske bare bruge lidt mere tid på min ide (fik ideen i mandags så?).

Men lover at jeg kommer tilbage, jeg skal nok være meget mere forberedt.

Mvh shane

 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shane

Prøv at søg på ordet 'investor' her på Amino. Se hvad folk i lignende situationer har gjort og skrevet.

 

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Hej Shane

Prøv at søg på ordet 'investor' her på Amino. Se hvad folk i lignende situationer har gjort og skrevet.

 

Ja, det var en god ide! tak for rådet ;)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shane.

Du har allerede fået en del bud på hvordan du får hvad du ønsker.

Vil gerne starte med at sige at dine projekter ikke burde være noget hastværk. Du skriver at du bare gerne hurtig ville i gang og jeg ved at når man har fået en god idé så brænder man bare for at komme i gang. Men stik en finger i jorden og undersøg markedet, find en web udvikler der kan hjælpe dig. Lav et budget der beskriver alt hvad der kommer til at koste dig noget og lav et budget på hvordan du regner med at tjene de penge hjem.

Tror 90% her inde for nogle eller mange år siden har været som dig med at bare ville i gang og vil skyde på at det nok er 5% der stadig har den virksomhed. Det skyldes man fejlbedømmer eller ikke undersøger nok angående budgetter eller marked

Tag det roligt. Gennemtænk tingene og få dig nogle kontakter. Det værste man kan gøre som selvstændig er at stresse

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kaan:

Hej Shane.

Du har allerede fået en del bud på hvordan du får hvad du ønsker.

Vil gerne starte med at sige at dine projekter ikke burde være noget hastværk. Du skriver at du bare gerne hurtig ville i gang og jeg ved at når man har fået en god idé så brænder man bare for at komme i gang. Men stik en finger i jorden og undersøg markedet, find en web udvikler der kan hjælpe dig. Lav et budget der beskriver alt hvad der kommer til at koste dig noget og lav et budget på hvordan du regner med at tjene de penge hjem.

Tror 90% her inde for nogle eller mange år siden har været som dig med at bare ville i gang og vil skyde på at det nok er 5% der stadig har den virksomhed. Det skyldes man fejlbedømmer eller ikke undersøger nok angående budgetter eller marked. 

Tag det roligt. Gennemtænk tingene og få dig nogle kontakter. Det værste man kan gøre som selvstændig er at stresse

 

Jeg vil også gennemtænke min ide, så folk kan brug min ide, for tror at mange folk vil bruge hjemmesiden, når den kommer  til verden.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)