Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler investorer

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej aminoer..

Jeg mangler nogen investorer til nogen ide, som jeg vil gerne sætte ud i verden.

HVis i vil vide mere, skal i være seriøse investorer

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at hjælpe lidt.

Med den tekst som du har skrevet så finder du altså ikke nogen, der er jo ikke nogen der ved om der er golf bolde eller pandekager du vil sælge.

Du skal nok skrive lidt mere om det hele, folk gider ikke at bruge så meget tid på noget som de ikke ved noget om, det kan nemt være noget som de slet ikke vil røre ved, og så har de brugt en masse tid på noget som ikke var nødvendigt, så for din egen skyld og for at spare en masse tid og arbejde, så skriv lidt mere om din ide.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, det er det samme som hvis Quasimodo kom ind på et danse gulv  på et diskotek og råbte, at pigerne selv måtte komme hen og snakke med ham hvis de var interesseret, i at få noget på den dumme..  dog skal de alle sammen ligne super modeller!..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja - frem med nogle oplysninger så vi kan vurdere dit projekt.


Der sidder rigtig mange interesserede investorer på Amino - herunder sådan en som mig, der ikke kan lade være med at have fingrene nede i alle mulige spændende projekter!

 

Det bedste er hvis du har en gennemarbejdet plan for dit projekt, herunder forretningsbeskrivelse, budgetter og fremtidsplaner mv. Alt efter hvilken branche der er tale om - det ved jeg ikke, da du ikke skriver noget specifikt ;-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Simon Elkjær:
Haha, det er det samme som hvis Quasimodo kom ind på et danse gulv  på et diskotek og råbte, at pigerne selv måtte komme hen og snakke med ham hvis de var interesseret, i at få noget på den dumme..  dog skal de alle sammen ligne super modeller!..

Ja, men du ville klo en ekstra gang hvis det virkede :-)

Det kunne være spændende at hører om der var nogle seriøse investorer der havde henvendt sig!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Simon Elkjær:
Haha, det er det samme som hvis Quasimodo kom ind på et danse gulv  på et diskotek og råbte, at pigerne selv måtte komme hen og snakke med ham hvis de var interesseret, i at få noget på den dumme..  dog skal de alle sammen ligne super modeller!..

Ja, men du ville klo en ekstra gang hvis det virkede :-)

Det kunne være spændende at hører om der var nogle seriøse investorer der havde henvendt sig!

Det har du ret i ! :)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

kan sige at det er en hjemmeside, om noget mad. Kan ikke sige mere nu..

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg regner med at det vil koste omkring 100k kr at starte det op. så det kan bliver en succes.

 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Shane prøv at hør.

Det får du altså ikke meget ud af det der (det er en hjemmeside og noget med mad og det koster ca. 100 kilo) ville du selv hoppe på den ??

Har du fået nogle henvendelser endnu ??

For at nogen bare gider er røre lidt på sig så skal der ligge en 100% virksomhedes plan med ALT.

Problemet er også lidt at du er så ung, bare 17 år og ikke økonomisk myndig det vil sige 18 år, hvis noget går galt så kan du ikke drages til ansvar for noget.

Så du skal nok være lidt mere prof. 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en foretningsplan klar, hvis den rigtigt investor kommer, får han den.

 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)