Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt vanvittigt godt tilbud

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den da helt gal med ham Jesper fra http://www.teamannasminde.dk igen !

Prøv lige at tjekke hans seneste tilbud ud - det er godt nok billigt.

Godt gået Jesper

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har allerede bestilt

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Så er den da helt gal med ham Jesper fra http://www.teamannasminde.dk igen !

Prøv lige at tjekke hans seneste tilbud ud - det er godt nok billigt.

Godt gået Jesper

Kender du ham?

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov måde at lave reklame på for Jer.

Det ville virke mere trovædrigt, hvis det var ham selv som satte det på her inde Wink

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med Aminoer.

Det er simpelhen en usædvanlig hård kamp at komme "op" med sit firma - så der er vel ikke noget galt i at modtage al den hjælp der overhovedet er til rådighed!!!

Og når det er sagt : "Så er det fand... fism... stadig et kanont tilbud"

Ha en rigtig god sommerdag alle

Bennie

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ballonbutikken.dk :

Sjov måde at lave reklame på for Jer.

Det ville virke mere trovædrigt, hvis det var ham selv som satte det på her inde Wink

Ja eller man kunne jo også bare direkte indrømme at man selv laver markedsføring for vedkommende, og så skriv at man da alligevel personligt har prøvet produktet og virkelig kan anbefale det, da det smager godt, er billigt, god kvalitet osv.

Uanset hvad, så er jeg sikker på at trådstarter (ellere rettere kødbutikken der), ville få langt mere markedsføring og salg ud af det, hvis trådstarter spillede med helt åbne kort - der er vel ingen grund til at gemme sig, de fleste kan gennemskue den slags...

En af mine kunder som vi hjælper med online markedsføring er f.eks. Fortland Paintball, jeg kan da godt anbefale at man tager derud og spiller paintball , og nævne at jeg synes de er rigtig flinke, gode priser, og bestemt kan anbefales at tale med Jesper derude og hilse fra mig for at få en god pris.
Så kan folk herinde altid selv vurdere hvor objektiv/subjektiv de mener min anbefaling er, men så er der da spillet med åbne kort - man skal da selvfølgelig have lov at anbefale alt det man vil, uanset forholdet mellem en selv og virksomheden :)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

www.ballonbutikken.dk :

Sjov måde at lave reklame på for Jer.

Det ville virke mere trovædrigt, hvis det var ham selv som satte det på her inde Wink

 

Ja eller man kunne jo også bare direkte indrømme at man selv laver markedsføring for vedkommende, og så skriv at man da alligevel personligt har prøvet produktet og virkelig kan anbefale det, da det smager godt, er billigt, god kvalitet osv.

Uanset hvad, så er jeg sikker på at trådstarter (ellere rettere kødbutikken der), ville få langt mere markedsføring og salg ud af det, hvis trådstarter spillede med helt åbne kort - der er vel ingen grund til at gemme sig, de fleste kan gennemskue den slags...

En af mine kunder som vi hjælper med online markedsføring er f.eks. Fortland Paintball, jeg kan da godt anbefale at man tager derud og spiller paintball , og nævne at jeg synes de er rigtig flinke, gode priser, og bestemt kan anbefales at tale med Jesper derude og hilse fra mig for at få en god pris.
Så kan folk herinde altid selv vurdere hvor objektiv/subjektiv de mener min anbefaling er, men så er der da spillet med åbne kort - man skal da selvfølgelig have lov at anbefale alt det man vil, uanset forholdet mellem en selv og virksomheden :)

Skal det forstås sådan, at man ikke må reklamerer for gode produkter - eller andre nyheder man har kendskab til - hvis man i en eller anden grad er involveret i denne forretning?

Eller sagt på en anden måde. Hvis man støder på en meget fornuftig f.eks. politisk udtalelse, (og man tilfældigvis er medlem af samme parti) må man kun kommenterer denne, hvis man gør opmærksom på sit politiske tilhørsforhold???

Det var da en ganske underlig indstilling!

Men det kan trods alt stadig ikke ødelægge denne gode sommerdag - ej heller Jespers gode tilbud.

Bennie

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Skal det forstås sådan, at man ikke må reklamerer for gode produkter - eller andre nyheder man har kendskab til - hvis man i en eller anden grad er involveret i denne forretning?

Eller sagt på en anden måde. Hvis man støder på en meget fornuftig f.eks. politisk udtalelse, (og man tilfældigvis er medlem af samme parti) må man kun kommenterer denne, hvis man gør opmærksom på sit politiske tilhørsforhold???

Det var da en ganske underlig indstilling!

Men det kan trods alt stadig ikke ødelægge denne gode sommerdag - ej heller Jespers gode tilbud.

Bennie

Øh, har du prøvet at læse hvad jeg skriver? Jeg mener selv jeg kommunikerer dette ud i et præcist og forståeligt dansk sprogbrug.

Kort fortalt skriver jeg at det er helt fint at anbefale nogen man har et tilhørsforhold til, men at jeg anbefaler og mener man får langt mere ud af det, hvis man samtidig lige nævner hvilket tilhørsforhold man har til vedkommende - det får alle mere ud, både medlæsere og vedkommende der omtales.

Det burde du vel også vide med dine mange års erfaring indenfor salg og markedsføring?


Herudover nævner jeg på intet tidspunkt at man ikke kan reklamere eller anbefale noget hvis man har et særligt tilhørsforhold, jeg giver blot udtryk for min holdning omkring, at jeg mener man bør bekende kulør / spille med åbne kort. Det er klart, at hvis det er en fuldstændig irrelevant oplysning at man har et tilhørsforhold, så er der ingen grund til at nævne det, men i dette tilfælde og denne tråd, var dit indlæg skrevet på en sådan måde at de fleste vil studse over denne form for "anbefaling", og derved får din kunde ikke den "credit" som vedkommende fortjener.

Basalt set prøver jeg sådan set bare at hjælpe og give et godt råd, så kan du vælge at bruge det konstruktivt eller ej.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sandelig ikke ment som et "angreb" på dine udtalelser - nærmere blot en konstatering.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)