Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Temand:

Jeg vil gerne have et tilbud på at få lavet en side i stil med http://www.billiondollarworld.com/. Det er en side som er i minder om  http://www.milliondollarhomepage.com/.

Jeg er ikke en haj til it sprog ;-)

MVH Temand

Hej Temand

Vi skulle da nok kunne finde et godt tilbud til dig. 
Kan du ikke uddybe dig pr mail og lige forklar hvad du ønsker med denne side og alle andre informationer du kan komme i tanke om. Så vil jeg i samarbejde med mine fagfolk finde en god pris til dig. 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Temand

Lyder spændende, og jeg vil også gerne give dig et tilbud på opgaven, men det kræver en lidt mere detajleret website beskrivelse.

Du er meget velkommen til at skrive en mail til mig på ThomasDeOliveira@jubii.dk så vender jeg tilbage med et tilbud så hurtigt som muligt.

 

Mvh. Thomas

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Temand,

Spændende projekt, kan godt huske dengang milliondollarhomepage.com startede :D

Som de andre nævner, er det ofte en fordel med en kravspecifikation, men jeg vil godt udarbejde en til dig gratis, hvis du lige smider mig en mail på kristian@prinkk.net med en uddybning af hvad du havde forestillet dig - f.eks. skal det være et stort billede, hvor hver pixel sælges for XX kr, eller skal det være mere kompliceret, og bestå af flere billeder fordelt på visse segementer?

Uanset hvad du måtte have af ønsker til siden, giver jeg naturligvis en fornuftig amino rabat på dit projekt, hvis du senere ønsker at jeg skal lave siden for dig ;-)

Jeg ser frem til at høre fra dig :-)

 

Mvh Kristian

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teman

Man behøver ikke være en haj til it sprog for at få en ide i luften, udover at tilbyde dig at udføre opgaven til en fornuftig pris, så taler du dansk med danske udviklere, og det er selvom vi altså sidder i Thailand.

Du er velkommen til at ringe til mig på 3695 0399 eller sende mig en mail på michael@outsource-it-to-thailand.dk

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

 

 

Michael Jacobsen

 

skype; it-michael79

Dk tel. +45 3695 0399

Th Tel  +66 (0) 815 955 481

email; michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thrane:

test

Hej Kim

Velkommen til Amino, vi har kategori som netop egner sig til test .... bare til din info :)

/allan

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teman

Man behøver ikke være en haj til it sprog for at få en ide i luften, udover at tilbyde dig at udføre opgaven til en fornuftig pris, så taler du dansk med danske udviklere, og det er selvom vi altså sidder i Thailand.

Du er velkommen til at ringe til mig på +45 3695 0399 eller sende mig en mail på michael@outsource-it-to-thailand.dk

Hilsen Michael

www.outsource-it-to-thailand.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for jeres hurtige og gode svar. Jeg har taget imod Kristians meget venlige tilbud om at lave en gratis kravspecifikation. Jeg vil vende til med den her.

 

Tak for jeres svar

Mvh Temand

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)