Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav webdesign direkte i Sitemagic CMS uden kode-bøvl

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer.

Vi har fornyelig lanceret en ny udvidelse til Sitemagic CMS, som gør det muligt at tilpasse webdesignet på sin hjemmeside direkte i vores Content Management System.

Sitemagic Designer hedder værktøjet, som kan hentes kvit og frit til det i forvejen gratis Sitemagic CMS. I pakken medfølger to design-skabeloner som er nemme at tilpasse (se dem her: BasicLeftMenu, BasicTopMenu).

Vi har lavet en ">lækker video, som demonstrerer brugen af Sitemagic Designer. Se hvordan man på under 3 minutter kan skabe et helt nyt design med ganske få ændringer.

God fornøjelse :-)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Gratis og gratis....

Skal du have fjernet diverse links koster det pludselig.

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Easy.

Der er kun ét fast reklame-element, og det er teksten [Sitemagic.org CMS] i titlen (som ikke fanges af søgemaskiner). Kan man leve med det (det kan de fleste tilsyneladende), så er det 100% gratis. Vil man af med reklamen, så er prisen svimlende høj - hele 99,- kroner excl. moms (engangsbeløb). Så jeg forstår din bekymring.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Jimmy Mogens kommer sandsynligvis fra meget trange kår, så jeg synes ikke du kan være bekendt at kimse af 100 kr, det kan jo være at det er forskellen på en mæt mave og sulten i seng :-)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby.

Ja, det kan det selvfølgelig være noget om - jeg beklager :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Easy Webhost:

Gratis og gratis....

Skal du have fjernet diverse links koster det pludselig.

Mogens for pokker.... Produktet er gratis at downloade, gratis at bruge.... Hvis du vil have fjernet div. links, så skal det naturligvis koste.

Men har du prøvet det? Jeg har selv downloadet det og vil kigge på det... er altid interessant hvad folk sidder og bikser sammen.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Tak for opbakningen :-)

Jeg kan se at du er "gammel i gårde", så jeg ville bestemt værdsætte en tilbagemelding, når du har testet løsningen. Konstruktiv kritik kan jo altid bruges :-)

Jeg ved ikke hvor lang tid du har brugt på sitemagic.dk, men hvis du er nysgerrig efter at vide mere om, hvad der gemmer sig i "maven" på Sitemagic CMS, så se eventuelt her :

 - Sitemagic CMS i forhold til andre systemer

 - Udviklerdokumentation

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:
Jeg kan se at du er "gammel i gårde", så jeg ville bestemt værdsætte en tilbagemelding, når du har testet løsningen. Konstruktiv kritik kan jo altid bruges :-)

Jeg vil da kigge på det. Jeg er selv ved at lægge sidste hånd på mit og da jeg så en video du havde lavet med stylesheet så fik jeg en ide jeg måtte have med selv (en gammel ide som jeg pillede ud).

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt :-)

Nu er jeg også meget nysgerrig anlagt når det kommer til andres løsninger. Har du noget konkret man kan se af din løsning?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:
Nu er jeg også meget nysgerrig anlagt når det kommer til andres løsninger. Har du noget konkret man kan se af din løsning?

Desværre ikke endnu, men jeg kan "røbe" følgende:

Multisite (dvs. mange sites deler samme kode)

Cache på slutbruger siden

99% af alle designs kan bruges. Det tager max 5 min at lægge html ind og have en side oppe at køre

XSLT bruges som scriptsprog til dynamiske sider (data ligger i XML)

Fra XSLT kan man tilgå specielle funktioner i systemet hvorved man kan sende email, sms, oprette kunder/medlemmer osv.

Der bliver bygget en webshop oven på det senere

Jeg har et par projekter jeg skal lægge ind i det før jeg vil åbne for det :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)