Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bager til USA! Søger også en god Shawarma kok!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du/I maaske en god bager og  Shawarma kok der har lyst(tid) til at komme til Texas i USA og arbejde??

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kan du måske fortælle lidt mere om jobbet, løn, transportomokstinger m.m. Da det er ikke helt optimalt at skrive to linjer, og regne med at folk vil tage til usa og lave Shawarma og kanel snegle :D 

så fortæl du lidt mere så giver jeg dig et tlf. nummer til en bekendt bager mester.

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub,

Vi soeger en god bager svend/mester der har forstand paa at lave Italienske og Franske broedvarer til vores Deli'er samt til div. Hoteller I Dallas TX. Behoever ikke at kunne tale 100% Engelsk(da jeg jo taler Dansk) men lidt mere end nybegynder vil vaere et godt udgangspunkt!! Vi betaler for alle omkostninger der er forbundet med transporten til USA...Loennen vil vaere udsat efter de Amerikanske bager(nok til at man kan leve godt efter Amerikansk vis) , MEN...vi lover ogsaa paa skrift personen en andel(20% -50%) i en af  vores butikker, men foerst efter ansaettelse efter 12 til 18 mdr. Bare for at naevne et par tal, saa ligger overskudet paa vores mindste butik paa $110.000 pr.aar og den stoerste paa ca. $900.000, saa der er gode indtjenings mulighedder for den rette person! Et sted at bo og transport hjaelper vi ogsaa med. En paalidlig og trofast medarbejder er hvad vi ledder efter...!!!

Tak for din henvendelse, haaber dette var svar nok!

PS.: Vi er ved at aabne tre nye butikker saa derfor har jeg ikke haft tid til at tjekke denne hjemmeside!

 

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

søger i stadig efter en bager

mvh

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har du lige tænkt dig at fixe et 'green card'`? Det er ikke nogen god idé at tage til USA og arbejde, uden at have de nødvendige arbejds- og opholdstilladelser.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis manden har flere butikker med overskud i den størrelsesorden han nævner, så tror jeg også han har fuldstændig styr på at sørge for der er tale om legal arbejde. 

Det burde vel i sig selv heller ikke give nogen nævneværdige problemer?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten,

Vi hjealper skam ogsaa med en opholdstilladelse samt arbejdstilladelse(jeg har selv vaeret  igennem denne process personligt - har dog kun boet 3 Aar her i USA...pt. soeger jeg statsborgerskab og har INGEN grund til at begaa mig ud i ulovlighedder paa denne bekostning!!) til den rette person(en immigrations advokat er helt billigt her i landet).....

jeg har vedhaeftet et par links til USCIS - U.S. Citizenship and Immigration Services

 

http://www.uscis.gov/portal/site/uscis/menuitem.eb1d4c2a3e5b9ac89243c6a7543f6d1a/?vgnextoid=24b0a6c515083210VgnVCM100000082ca60aRCRD&vgnextchannel=24b0a6c515083210VgnVCM100000082ca60aRCRD 

http://www.uscis.gov/portal/site/uscis/menuitem.5af9bb95919f35e66f614176543f6d1a/?vgnextoid=4a5a4154d7b3d010VgnVCM10000048f3d6a1RCRD&vgnextchannel=db029c7755cb9010VgnVCM10000045f3d6a1RCRD

Haaber dette var svar nok Kirsten E.

 

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi soeger stadig efter en GOD bager, der kan arbejde selvstaendigt og har et godt overblik uden at miste fokus over den stoere helhed. Her er et stort behov for en bager som vi kender dem fra DK...da naesten alt er Par-Baked her i USA, og ikke nok med det, saa er det enormt dyrt hvis du endelig finder en!!!  

 

Her er en af de faa bager vi har  http://www.laspigabakery.com/index.html  men det er ikke helt det samme som hjemme i DK.

 

Skriv til mig paa raypariss@hotmail.com husk Tlf.nr. saa jeg kan kontakte dig !!

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg hedder lars. jeg er lige udlært men har stået i bageri i 12 år. jeg er da interreseret hvis tilbudet stadig gælder :). hilsen lars

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)