Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min video?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Amino'er!

Jeg er så småt begyndt at lave videoindlæg til min blog kristoffer-hjerrild.dk og jeg kunne godt tænke mig at få en vurdering af det så det kan blive endnu bedre! hvad er godt og hvad er skidt?

Ser frem til at høre fra jer!

 

 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super godt Kris!

Der ser sørme flot ud på Island :) Rigtig god slutning! :) Vi ses i DK/ når du henter mig i Porsche ;D

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! :) Jeg er jo ikke så trænet i det så er glad for det ikke er gået helt skævt!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Godt gået!

Jeg synes, at det er spændende, hvordan seer-kravene vil blive til videoblogging. Jeg er selv i gang med at lave en masse videoer, og det er bestemt ikke samme kvalitet som nyhedsoplæsere. Men alternativet er jo at skrive det som tekst, og jeg tror, at langt de fleste internetbrugere vil foretrække en video frem for en tekst. Hmm... Det må jeg vist hellere starte en ny tråd om :-) Men spændende video og godt at se, at de kan rumme fremtiden deroppe.

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god video! Der er ingen "pinlige pauser" eller andre bommerter og det fungere godt med en kameramand, som kan holde kameratet (nogenlunde) stille :-)

Mht. video-konceptet, så tror jeg altså også at video er det nye tekst. Jeg tror der er mange der syntes det er en del mere behageligt bare at kunne læne sig tilbage og lytte på en stemme og se kropsproget, i stedet for at man skal "terpe" sig i gennem en lang tekst.

På min personlige blog er jeg også begyndt med video. Det startede som et lille eksperiment, hvor jeg skulle se hvordan folk modtog det - indtil videre har jeg lavet 10 og jeg er faktisk helt stoppet med at lave tekstindlæg.

Men thums up, Kristoffer :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin vinkel og godt stillestående kamera, måske du skal øve dig i at kigge mere ind i kameraet og slappe af..

Fortsæt og lad os se næste video

 

Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle kommentarene :) Super rart at vide at i synes det er godt :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Fedt du tør stille dig foran kameraet :)

Du gør det overvejende godt, synes jeg.

Men jeg tror, at du kan få meget mere ud af det, hvis du:

1) Taler til seerne - se ind i linsen og få dit publikum med dig.

Det kan let opfattes som om, at du der ligeglad med det du laver, når du kigger væk hele tiden. Og det tror jeg ikke du er!

2) Få dine seere med dig. Pas på ikke at blive for monotom at lytte til... skab indlevelse. Øg din stemme engang imellem og brug din ansigts mimik osv.

Det var mit besyv. Håber du kan bruge det :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Jeg har faktisk ikke noget negativt at sige om din video. Du klarer det rigtig flot. Du virker imponerende afslappet i betragtning af, at du bliver filmet, og du har en behagelig fremtoning.

Selvom det naturligvis er lettere sagt end gjort, så synes jeg også, at din lille morale er ganske fin.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Eneste som slå mig er at du virker som en skoledreng der stå oppe foran tavlen og ikke helt føller dig hjemme. Dine øjne flakker rundt.

Lav det samme igen men hvor du denne gang skal føle dig sikker og på hjemmebane og have et fast blik. Du skal se dig selv som en slags "guide" for os der ser på. Er du usikker mister vi tilliden, er du sikker vil vi tro mere på det du siger.

Ellers fint :-)

PS/ Island's natur er fantastisk - skal snart der op igen.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)