Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Entreprise webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger noget info på hvilken hosted shop løsning der kan løfte en "kæmpe" shopløsning. Ordet kæmpe er brugt i mangel af bedre, det jeg mener med det er at der vil være rigtigt mange produkter, meget traffik, brug for diverse social shopping widgets osv.

Jeg vil gerne hører jeres bud på en løsning.

 

Mvh
Kallekalle

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal tage dig på ordet når du bruger kæmpe, så skal du nok kigge efter en skræddersyet løsning, hvor tingene er optimeret til netop dit behov.

Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jeg er klar over at det ville være den optimale løsning. Derfor spørger jeg til hvad der findes af alternative løsninger til den skræddersyet.

Jeg er opmærksom på Magento og andre OpenSource altenativer, men det SKAL være en hosted løsning.

Tak...

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kallekalle

Magentohotel.dk er eksperter i hosting af Magento eCommerce løsninger, de tilbyder også dedikerede server til større shops. Tag en snak med Dennis, jeg er ret sikkert på, at de kan hjælpe dig.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med en hosted loesning? Jeg mener alle websites skal jo hostes et eller andet sted, saa hvad ville en ikke hosted loesning vaere?

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

kallekalle:

Jeg er klar over at det ville være den optimale løsning. Derfor spørger jeg til hvad der findes af alternative løsninger til den skræddersyet.

Jeg er opmærksom på Magento og andre OpenSource altenativer, men det SKAL være en hosted løsning.

Tak...

Magento er bygget fra bunden op præcist til enterprise markedet (de har også en enterprise licens til 9.000$ om året).

Det er ingen af de danske hostede løsninger som DanDomain og Scannet.

Hosted er jo også bare hvem der bære ansvaret for at holde din løsningen kørende. Jeg kan også anbefale MagentoHotel.dk. De kan også tilbyde opgraderingsservice og en masse andre ting, der altid sikrer at din løsninge spiller (og de har rent faktisk telefon support inkl. i prisen).

Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super vigtigt at der netop er nogen til at bærer ansvaret for at løsningen kører, det er det jeg mener med en Hosted løsning.

Den eneste bekymring jeg har ved at ligge en sådan løsning hos magentohotel er, hvad sker der hvis de pludselig må lukke. Andre virksomheder som Dandomain eller Scannet er gamle spillere på markedet, men jeg er IKKE fan af deres shop løsninger.

Har magentohotel.dk en "Stor" shop reference, vil jeg gerne se den.

 

Tak

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

kallekalle:

Det er super vigtigt at der netop er nogen til at bærer ansvaret for at løsningen kører, det er det jeg mener med en Hosted løsning.

Aha, det er vist hvad man normalt kaldet managed hosting.

kallekalle:

Den eneste bekymring jeg har ved at ligge en sådan løsning hos magentohotel er, hvad sker der hvis de pludselig må lukke. Andre virksomheder som Dandomain eller Scannet er gamle spillere på markedet, men jeg er IKKE fan af deres shop løsninger.

Saa tager du vel bare og koeber en hosting loesning et andet sted, og flytter din shop. Det burde ikke tage mere end nogle timer at flytte en shop, saa med mindre de lukker ned med oejeblikkelig virkning burde det ikke vaere noget problem.  Dette forudsaetter naturligvis at du faar den sourcekode med som bliver specielt udviklet til din shop, men det burde du jo ogsaa.

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på shopify.com

Venlig hilsen
Ole

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kallekalle

Jeg vil gerne anbefale www.scancommerce.dk, det er nok det ypperste der fåes indenfor hostede løsninger i Danmark.

De kan samtidig skræddersy løsningerne, så de passer til dine krav.


// Peter

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)