Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er software udvikling dyrt?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal være mere end velkomment til at kontakte mig for et uforpligtende tiilbud, eller blot en snak om opgaven.

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael sidder nok nu i Thailand og har Thailandsk programmør derfor kan han tilbyde software udvikling til den pris. 

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa

Vi har jo før talt lidt sammen - og du er bestemt ikke den første, jeg har mødt i din situation :-)

For at finde ud af hvad der er dyrt, hvad der er billigt, og hvad der er seriøst er det nødvendigt med gode specifikationer på opgaven.

Jeg har forsøgt mig med et lille skriveri om, hvordan en praktisk projektbeskrivelse kan laves.

Håber du kan bruge det.

Venlig Hilsen

Allan

 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan!

Tusinde tak for din besked og tid før hen.

Latamba er i fuld gang med at blive lavet og vi forventer en lancering her til sommer jeg skal nok smide en mail når det hele er klar :)

Til hjemmesiden er vi kommet på en rigtig god ide, hvor vi har brug for at få lavet en software.
Det er ikke helt relevant endnu, men man kan altid forberede i god tid.

Tak for din projektbeskrivelse, den vil jeg kigge på.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille godt tip er at få opgaven, udfra din kravsspecifikation ud hos flere udbydere, så du har et sammenlignigns grundlag... En time pris er jo kun relevant hvis 2 firmaer kan lave det samme produkt, på den samme tid, det nytter ikke noget at den billigste timepris bruger 5 gange så lang tid.

 

Held og lykke med dit projekt :)

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Det er så dér tråden knækker for normalt logisk tænkende individer ...

Hvorfor er det det Michael? prov lige at forklare hvad du mener...

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

RETTELSE (navne forvirring)

Mikkel Mikjær Christensen:
Det er så dér tråden knækker for normalt logisk tænkende individer ...

Hvorfor er det det Mikkel? prov lige at forklare hvad du mener...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Der er ikke rigtigt nogen forskel længere (hvis der har været det) for meget af det kode man kan benytte i hjemmesideudvikling kan også bruges i et stykke software (her mener du vel en applikation som ikke kører i browseren).

Niels:
(hvis der har været det)

Før i tiden, var der faktisk stor forskel, hvor man brugte, sprog som pascal, C og basic....og hvad de nu hed. Og med udviklingen, var der behov, for at sidde og programmere større produkter, hvor man kom med de såkaldte objektorienterede produkter, hvor pascal blev til Delphi og C til C++. Og med udviklingen af Windows begyndte man udvikle de såkaldte visual produkter.

Script sprog, som Java script og andre, er afledet af de andre programmer, og forskellen på disse og den gamle måde at programmere på er at man compilerede teksten, det vil sige at man oversat det til hex coder som computeren kunne forstå, det er der ikke behov for i et script sprog hvor teksten bliver tolket af fx en browser. Eller operativ systemet.

Tit er et program, der er skrevet til afvikling i et operativ system mere omfattende, og mere uforstålig end et script sprog, da man her har aflivet nogle af de barne sygdomme, med uforstålig syntaks.

Nu kan alle hurtigt lære at skrive kode, men der problemerne hurtigt kommer, er i test. Hvor man gerne skal teste for alt hvad vi "dumme" bruger kan finde på at belaste programmet med. Og det skal jo helst ikke kun gå ned, hved fejl brug. Eller øddelægge data, uden at man vil det.

Tager man fx Windows (selvom det er et omfattende program), så kommer der ændringer før programmet frigives, da man så har fundet flere fejl, og det er så også det som tit gør at man som bruger mister troen på et program. Og det kan tit betyde at der ikke bliver testet ordentligt.

Og det værste sted at spare på et program er netop test perioden.

Så om det er dyrt at udvikle software, så er svaret ja. Det er det. Der er også en grundt til at alm. programmer er så dyre. Og tit er det sikkerheden i programmet der koster. Sådan at produktet er ordentligt gennemtestet.

/Kenneth

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jeg sidder med et team af 6 programøre, vi arbejder til 150.- DKK i timen.

Og skulle nok kunne lave dit program. 

Michael....

Hvorfor kommer du ikke med et uddybende svar, istedet for dit spam stunt

Alle i tråden kan sikkert gøre det samem som dig Michael og endda underbyde dine priser, men det var ikke ligefrem reklame Sasa bad om, men derimod råd om opgaven og hvordan han kommer videre.

Dine oplysninger er bare med til at forvirre det hele.

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

For at finde ud af hvad der er dyrt, hvad der er billigt, og hvad der er seriøst er det nødvendigt med gode specifikationer på opgaven.

Jeg har forsøgt mig med et lille skriveri om, hvordan en praktisk projektbeskrivelse kan laves.

Hej Allan

Tak fordi du skaærer igennem de ja "tåber" som bare sidder her med deres tilbud.

Hvor megen hjælp har Sasa lige fået i denne her tråd ?

 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)