Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS indløsningsaftale - fælles betalingsside for flere shops.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i dag en indløsningsaftale hos PBS på domænet mind-set.dk.

Jeg ved det ifølge PBS' retningslinier ikke er tilladt at anvende indløsningsaftalen på andre domæner end det godkendte plus subdomæner dertil.

Men; Er følgende scenarie tilladt:

Må vi lave et fælles koblingspunkt til betaling på f.eks. betaling.mind-set.dk hvor vi sender kunder fra ShopA.dk og ShopB.dk hen for at betale, så længe betalingen foregår på betaling.mind-set.dk?
Designet vil blive bibeholdt så kunden ikke ser der er tale om en anden side, udover hvis de kigger i urlen.

ShopA.dk og ShopB.dk kører under samme CVR-nummer som Mind-Set.dk, hvor vores indløsningsaftale er tilknyttet.

 

Nogen der har et bud på det?

Jeg har en supportticket liggende hos PBS med ovenstående spørgsmål - kunne bare være interessant at høre om andre kender til ovenstående løsning.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må man ikke. Det vil PBS ikke have at man gør.  Jeg har også forsøgt at kringle den ;)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at snakke med PBS om det og sådan som jeg forstod på dem, vil de have det sådan her:

ShopA eller ShopB skal have en indløsningsaftale. Vi antager du får en indløsningsaftale til ShopA. Så må du gerne sende dine kunder fra ShopB over i ShopA for at betale. Der skal dog ske et skift af side, så snart kunderne på ShopB klikker tilføj til indkøbskurv (eller hvad du nu kalder det) og det skal så samtidig fremgå at det er ShopA  de handler i.

Altså er det de tillader jo mere eller mindre bare at man har en side linker til en anden side, hvor man kan købe produkter. (ligesom shopping portalerne gør)

Kort svar = Nej det er det ikke.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)