Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masse domæne registrering nemt og bekvemt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder seriøst med at opbygge mit eget firma ( ved godt at jeg i starten var lidt for lalleglad ) - men nu vil jeg mene at jeg på det stadie hvor jeg er ved at blive lidt mere moden, og så bliver jeg rigtig giftig, så pas på derude.

Nå, men er der nogen der kender et godt sted hvor man bestille en masse domænenavne på en gang ved at klikke i et "jatak" i en formular?

Lad os sige at mit firma skal hedde amino - og at jeg gerne vil være indehaveren af alle de forskellige landes endelser.

Hvordan gør jeg det så nemmest for mig selv?

Jeg syntes ikke at det er så sjovt at gå ind på f.eks http://www.one.com og registrer et domænenavn "one by one" - det finder jeg sindsygt belastende - så jeg kunne godt tænke mig at kunne sætte "flueben" i alle dem jeg er interesseret i og bestille hele bunken på en gang på en samlet regning.

Jeg læste forleden dag dette indlæg http://www.amino.dk/forums/t/85877.aspx?PageIndex=1 - er der nogen der ved om noget om at der kan opstå andre lignede problemer i forbindelse med at registrer en domæne-endelse i andre lande?

 

 

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain er et bud... du skal bare huske der findes rigtigt mange tld'er...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos One er du så vidt jeg ved tvunget til også at købe et webhotel sammen med domænerne, men ellers tilbyder de fleste udbydere blot registrering af domænerne.

Reglerne for de enkelte endelser kan variere meget. Det samme kan udbudet af dem hos de forskellige leverandører. Hvilke domæneendelser har du helt konkret behov for?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Reupke:

Hos One er du så vidt jeg ved tvunget til også at købe et webhotel sammen med domænerne, men ellers tilbyder de fleste udbydere blot registrering af domænerne.

Det har jeg bidt mærke til, hvilket ikke lige pt står øverest på min dagsorden, da det ikke er relevant for mig lige med det samme.

Christian Reupke:

Reglerne for de enkelte endelser kan variere meget. Det samme kan udbudet af dem hos de forskellige leverandører. Hvilke domæneendelser har du helt konkret behov for?

Hvor kan man læse mere om reglerne? Hvem har flest udbud og som primæret kun nøjes med registeringen af et domæne uden at man bliver tvunget til at købe et vedhængt webhotel.

Jeg har behov for så mange lande-endelser som muligt - dog mest Europa.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

GratisDNS eller Speednames

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Du sender bare en mail til salg@intergate.dk de ordner det hele. Nemmere kan det ikke være næsten... Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Easy Webhost:

Ikke for noget, men hvordan med momsen ?

ja hvad med den? Der står da at priserne er uden moms? Når det er skrevet uden moms. Så skal du selv lægge 25% til. Hvis du ikke forstår det synes jeg du skal spørge intergate i stedet for spørge her?

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe stortset alle TLD'er hos Hexonet i Tyskland, med priser der er knapt så hovedløse som de fleste danske udbydere: 

http://hexonet.net/

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)