Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke åbne produktbilleder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der en klog person som kan hjælpe mig? Jeg kan ikke åbne min forhandlers produktbilleder, det plejer ellers aldrig at være noget problem. Jeg har en side på internettet jeg går ind på, dobbeltklikker på billedet jeg vil downloade, og så får jeg følgende besked:

Windows kan ikke åbne mappen.

Den ZIP-komprimerede mappe 'C:\Users\BG46U013\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\W3RIGQDK\AQS.03.jpg[1].zip' er ugyldig

Hvad i alverden betyder det? Her jeg slettet en mappe som den gerne vil lægge billedet ned i? Og hvordan får jeg så mappen igen. Har kigget i papirkurven, og synes altså ikke lige der ligger sådan en fil...suk..

På forhånd tusind tak for hjælpen:-)

Randi

 

 

Fra Stockholm
Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det filnavn ser lidt mærkeligt ud --  måske har Internet Explorer misopfattet hvilken slags fil det er.

Jeg ville prøve at gemme filen på disk (højreklik og 'gem destination som'), og så ændre filtypen til jpg ved at tage "[1].zip" væk. Men det kræver at du ikke har flueben i 'skjul filtypenavn for kendte filtyper' i mappeindstilningerne (faneblad Vis).

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar, men det virkede heller ikke, får bare denne besked:

Windows kan ikke åbne mappen.

Den ZIP-komprimerede mappe 'C:\Users\BG46U013\Desktop\AQS.03.jpg.zip' er ugyldig

Kunne ikke lige finde ud af det med flueben.

Tror jeg vil prøve på en anden computer, for at se om det er min er er i stykker.

 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er et link, til en persons skrivebord..

Personen der har uploadet det skal uploade hele indholdet på domainet og tage linket dertil.

Fra Stockholm
Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er en fil på en persons skrivebord, men personen er givetvis My Habitat -- Randi har nu gemt filen hos sig selv, før lå den i Internet Explorers cache. Mit råd er stadig at pille .zip væk fra navnet og se hvad der sker.

Randi, hvis du sender filen til mig på webmaster@slowdesignhouse.com, skal jeg se hvad jeg kan gøre. Har du prøvet at omdøbe den?

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg har sendt linket til din mail, tusind tak for hjælpenSmile

Randi

Fra Stockholm
Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er meget mystisk -- det er faktisk en ZIP-fil, hvis jeg downloader filen med Internet Explorer og åbner den med Windows' indbyggede ZIP-læser, får jeg samme fejl.

Men hvis jeg downloader med Firefox, kan Windows godt åbne filen. Og 7zip kan åbne filen i begge tilfælde.

Jeg har sendt billedet til Randi, men der er vist mange andre at gå igennem., så jeg har foreslå Randi at hun installerer 7zip, så kan hun højreklikke på zip-filerne på sit skrivebord og vælge 7zips undermenu og pakke ud.

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Ja det er mystisk, men det ser ud til at virke nu, så det er helt kanon.

Tusind tak for hjælpen.

Randi

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)