Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit Affiliate Overview system :-)

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige testet, og jeg får samme fejl som igang.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan meget vel passe, ihope er stadigvæk på tegnebrættet, og derfor gør jeg ikke så meget (ingenting) ud af at opdatere den men mere at skabe indhold. Det er primæt mobilt internet , billigt tv og lån penge her jeg arbejder på.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der lidt information til dem der har skrevet.Jeg har bygget funktionen ind i mit linkbuilding tool, som bliver åbnet i løbet af næste uge. I kan se eksempel her. Systemet vil være gratis de første par måneder, men vil efterfølgende komme til at koste ca. 60 DKK om måneden. Der vil være understøttelse af de fleste affiliates firmaere.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Så er der lidt information til dem der har skrevet.Jeg har bygget funktionen ind i mit linkbuilding tool, som bliver åbnet i løbet af næste uge. I kan se eksempel her. Systemet vil være gratis de første par måneder, men vil efterfølgende komme til at koste ca. 60 DKK om måneden. Der vil være understøttelse af de fleste affiliates firmaere.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fedt Casper :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Erik Pilgaard Hejlskov:

Jeg glæder mig til at se nærmere på det, når du ligger noget kode ud til download :-)

Hehe, så postede du selvfølgelig koden imens jeg skrev. Det er bare super...

 

Hej Casper,

Har du lagt dit super fede system ud? Jeg synes ikke jeg kan finde den... :S

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa,

Lige nu har jeg et system her, du kan prøve af (i beta). Et kildekode eksempel blev posted tidligere i tråden.

Affiliate virksomhederne øffer dog lidt over min funktion, da de vil have folk til at logge konstant ind i deres system, og ikke igennem mit.

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en som vil tjene et par hundrede kroner og sætte det hele op for mig? Smile

Jeg bruger IQ, Euro, Mikkelsen og et par stykker andre..

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg mig ikke hvordan, men jeg fik lige en idé igår til at udvide dit system.

Man kunne koble det sammen med Twitter API'et, oprette en anonym Twitter konto, og så sende Direct Messages til sin rigtige Twitter bruger med indtjening pr. time, en besked hver gang indtjening rammer et niveau f.eks. 100, 200, 300 kr., eller sende en besked fra ens Twitter konto til den anonyme der så svarer tilbage med indtjening, osv osv.

Det kan i hvert fald være lettere at åbne ens twitter klient på sin iphone og tjekke på farten, end at åbne en hjemmeside,, Skype-Smile

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke den eneste der har fået ideen :-) 

Men rigtig flot du så hurtigt har udviklet det og kommet i gang.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert,

Sjovt du skriver lige nu, for jeg er faktisk ved at udbygge det. Dog ikke helt som du beskriver, men det er bestemt en sjov ide du har fået. Jeg vil have nogle flere oplysninger, og satm statistik kørt op også, sådan så jeg kan se hvilke sider der tjener hvad, besøg m.m

Er dog løbet ind i et lille problem, Wii'en køre ikke med særlig høj opløsning så skal have fat i et komponent kabel til den. Men når jeg engang får mit eget kontor, så skal det køres op på et 50" tv, med grafer, detaljeret statistik og det hele :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)