Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit Affiliate Overview system :-)

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Her til eftermiddag fik jeg en god ide, som skulle gøre det nemmere for mig at danne et overblik dagens indtjening  på mine websites.

Det jeg har udviklet er en applikation som kan logge ind i Google Adsense, AdPepper, Adservice og Guavamedia, og hente dagens indtjening (indtil videre). De data hiver jeg ned i min egen database, og præsentere på en side:
http://ioosinternet.dk/affiliate_system.jpg

Den side vises nu på mit 32tommers TV og opdateres hver 15min :-). Jeg synes det er lidt fedt at kunne gå og følge med i indtjeningen fra ens sider, mens man eksempelvis går og laver mad. Det øger i hvert fald motivationen en hel del.

Det var sådan set alt :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool, så mangler du bare lyden af et kasse system hver gang der ryger penge på kontoen :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper casper casper.......

 

Alle de ting du kommer med er ting jeg har gået med i tankerne og bare ville drømme om jeg havde.. Damn you!!!

 

Mega godt lavet!!! :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Boysen: Ja det var da en god ide egentlig :-).

Bautik: Det var nu ikke så svært at programmere, og kan nemt udvides til alle Affiliate virksomheder. Det har dog den svaghed at hvis de skifter system eller procedure for login, skal det tilrettes. Men det gør jeg nu også gerne.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du have for at lave en med Adsense, Mikkelsen, Adservice & Euroads ? :)

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Btw kan det sagtens overføres til webshop systemer, så man live man følge med i omsætning, order osv.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart lille system du har lavet det Casper. Er det noget du ligger ud til resten af befolkningen?


Nu har jeg fulgt din business sådan lidt fra sidelinjen her siden sommerferien. Må man have lov at spørge lidt frækt om, hvad du ca. tjener om måneden på dine affiliate sider?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud med mere info :), den vil ski gerne have liggende på min webshop :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

200 kr x 30 dage = 6000 kr?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Nu har jeg fulgt din business sådan lidt fra sidelinjen her siden sommerferien. Må man have lov at spørge lidt frækt om, hvad du ca. tjener om måneden på dine affiliate sider?

Hej Rasmus,

Jeg tillader mig lige at svare, hehe.

En 'lille affliate' tjener typisk i mellem 10.000 - 15.000, og efter 5-6 måneder, så tjener de 25-30.000, og når man er blevet rigtig god og er i udlandet er der ingen øvre grænser. Kender nogle som hiver 120 - 150k profit hjem hver måned.

 

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)