Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øhh hvad er Amino karma - og hvilken mening giver det?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Jeg skal gerne stå frem og sige at jeg har givet både Thomas og Preben 1 stjerne for deres indlæg i denne tråd.

Normalt giver jeg ikke stjerner, men jeg er simpelthen træt af at læse om at nu er der en der har givet dem en stjerne... Øv bøv.

Lad nu være med at gå så meget op i de stjerner. Fokuser på jeres forretning i stedet for, og glem dem der har set sig sure på jer og konstant giver jer en stjerne.

Alternativt kan i jo købe Plus og så konfrontere vedkommende.

Let the flame war begin :)

Som udgangspunkt klager jeg aldrig over at jeg kun får en stjerne, så kunne jeg ligesom ikke gøre andet da jeg for det meste får en stjerne men det går nok.

Det er min egen skyld jeg går ikke af vejen for en god debat og jeg har slet ikke samme baggrund rent fagligt som flertallet herinde har og derfor tror jeg også vi tænker forskelligt men jeg synes der skal være plads til alle både dem som vil debattere og dem som tænker ren forretning.

Jeg har lært meget herinde og bruger amino meget men derfor kan jeg da godt sige at jeg synes karma og stjernesystemet virker lidt som en faktor der gør at flertallet lige kan tilkendegive at deres holdning ikke stemmer overens med min.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre jeres svar på trådstarterens spørgsmål altså jeres personlige mening?

preben

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

@Preben

Det skal jeg fortælle dig Preben.

Min mening når jeg skriver et indlæg til disse tråde er 100% at hjælpe, at jeg så henviser til et link hvor trådstarten selv kan læse det eller jeg skriver det direkte har ingen betydning. Du giver overhoved ikke svar på trådstarterens spørgsmål

 

Jesper Christiansen:
Men hvad er Amino karma? - og hvilken mening giver det - om overhovedet nogen? Kan se atman får point for indlæg og svar - men hvem giver disse "karakterer" ... og hvordan afgøres det om man får 3, 4, 5 eller 6 point?

=

preben mortenwold:
Karma er bare noget pjat, der sidder nogen og holder øje med  at folk siger det som de egentlig selv ville have sagt og dem der siger noget som nu det her indlæg kan de så straffe lidt ved at give minus karma eller en stjerne.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:
Jeg skal gerne stå frem og sige at jeg har givet både Thomas og Preben 1 stjerne for deres indlæg i denne tråd.

 

Først og fremmest tak fordi du står frem!

Hvad er din begrundelse 1 stjerne for dette:

Thomas De Oliveira:

Hej Jesper

Helt enig, Amino er fantastisk! :)

 

Måske kunne denne tråd hjælpe dig....

 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

@Preben

Det skal jeg fortælle dig Preben.

Min mening når jeg skriver et indlæg til disse tråde er 100% at hjælpe, at jeg så henviser til et link hvor trådstarten selv kan læse det eller jeg skriver det direkte har ingen betydning. Du giver overhoved ikke svar på trådstarterens spørgsmål

 

Jesper Christiansen:
Men hvad er Amino karma? - og hvilken mening giver det - om overhovedet nogen? Kan se atman får point for indlæg og svar - men hvem giver disse "karakterer" ... og hvordan afgøres det om man får 3, 4, 5 eller 6 point?

=

preben mortenwold:
Karma er bare noget pjat, der sidder nogen og holder øje med  at folk siger det som de egentlig selv ville have sagt og dem der siger noget som nu det her indlæg kan de så straffe lidt ved at give minus karma eller en stjerne.

Hej thomas

Ja det er min mening omkring trådstarterens spørgsmål og mit argument har du så fint pastet, men du har måske ikke dannet dig dit eget indtryk af systemet?

Det at henvise til en paragraf eller aminos egne forskrifter er noget af det letteste men derfor skal man vel ikke bare synes at det er rigtigt ?

vh preben

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

preben mortenwold:

Thomas De Oliveira:

@Preben

Det skal jeg fortælle dig Preben.

Min mening når jeg skriver et indlæg til disse tråde er 100% at hjælpe, at jeg så henviser til et link hvor trådstarten selv kan læse det eller jeg skriver det direkte har ingen betydning. Du giver overhoved ikke svar på trådstarterens spørgsmål

 

Jesper Christiansen:
Men hvad er Amino karma? - og hvilken mening giver det - om overhovedet nogen? Kan se atman får point for indlæg og svar - men hvem giver disse "karakterer" ... og hvordan afgøres det om man får 3, 4, 5 eller 6 point?

=

preben mortenwold:
Karma er bare noget pjat, der sidder nogen og holder øje med  at folk siger det som de egentlig selv ville have sagt og dem der siger noget som nu det her indlæg kan de så straffe lidt ved at give minus karma eller en stjerne.

Hej thomas

Ja det er min mening omkring trådstarterens spørgsmål og mit argument har du så fint pastet, men du har måske ikke dannet dig dit eget indtryk af systemet?

Det at henvise til en paragraf eller aminos egne forskrifter er noget af det letteste men derfor skal man vel ikke bare synes at det er rigtigt ?

vh preben

 

 

Preben sådan forholder det sig ikke Wink

Jeg har også en mening om ''stjerne systemet'' men synes dog ikke det er passene at skrive min mening i denne tråd, hvor trådstarter spørg om hvordan og hvorfor systemet er sådan..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jesper Christiansen:

Hej Alle

Jeg er jo ret ny her på amino og mit førstehånds indtryk er bare helt fantastisk. Jeg har allerede haft en masse helt vildt gode oplevelser med amini - og folk er bare generelt rigtig gode til at hjælpe.

Men hvad er Amino karma? - og hvilken mening giver det - om overhovedet nogen? Kan se atman får point for indlæg og svar - men hvem giver disse "karakterer" ... og hvordan afgøres det om man får 3, 4, 5 eller 6 point?

På forhånd tak!

/Jesper :)

 Nu har man kun 5 stjerner om dagen , man kan give de skal for det meste bruges til at bringe , en god stemning , give dem med omtanke

Normalt gives stjerner efter hvor godt eller dårligt man synes indlæg ,

Man kan give stjerner efter 3 måneders medlemskab

De fleste er rare og flinke , her på portalen og giver reel plusser og minusser .

Vis du ikke forstår hvorfor minus kan du skrive i tråden og spørge , vis du ikke forstår hvorfor .

God ide at Køb amino.dk plus medlemskab ,for jeg havde nogle der gav mig meget minus før jeg fik amino.dk plus medlemskab og da jeg er ordblind ,og derved kan for komme stave fejl ordbyttering med ordene , efter amino.dk plus har jeg konfronteret folk med hvorfor minus nogle gange har det været på grund et uforståeligt indlæg eller fejlklik derfor er det super man kan skrive til den bruger og spørge hvorfor minus , derfor tænk jer om før du giver både plusser og minusse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Velkommen til Amino - på godt og ondt - og med lidt af det hele som du også ser udviklingen af i denne tråd Wink

Når jeg får svar på spørgsmål eller læser indlæg, glider mit blik ofte over på amino karma'en. En høj karma giver mig et fingerpeg om at personen generelt er en del aktiv herinde, og at folk ofte finder personens svar gode.

Jeg giver selv gerne karma til indlæg hvor man kan se at personen har gjort sig umage med at svare eller beskrive en holdning - og gerne når der ligger viden bag som er dokumenteret. Det kan også være hvis en person har en holdning som jeg synes er god. Jeg giver sjældent een stjerne - og når det sker, er det ofte fordi der er en virkelig god grund til det.

Håber du bliver glad for at være her - der er masser af supergod viden at hente!

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Thomas

Nu forholder det sig sådan at trådstarteren også spørger om stjerne og karma systemet overhovedet giver nogen mening, men dette svar finder du nok ikke i aminos forskrifterSmile

Tror du så ikke det er folks personlige meninger han leder efter Wink

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:
Tror du så ikke det er folks personlige meninger han leder efter Wink

 

Nej det tror jeg bestemt ikke Preben, jeg tror hvad jeg læste trådstarteren skrive Yes

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Og velkommen til Amino, til trådstarteren så fik vi lige varmet tasterne Big Smile

Preben

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)