Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtager ikke amino mail !! :(

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Har du angivet din rigtige adresse i din profil? For mailsene er sendt kan jeg se - og jeg får også selv masser af mails.

Under alert kan man taste en, men der står hvis man lader den være tom bruges den til ens profil?

/allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Jacob Rohde:
Har du angivet din rigtige adresse i din profil? For mailsene er sendt kan jeg se - og jeg får også selv masser af mails.

Under alert kan man taste en, men der står hvis man lader den være tom bruges den til ens profil?

/allan

Ja det er helt korrekt. Dit problem var et andet - se den anden tråd :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Har du angivet din rigtige adresse i din profil? For mailsene er sendt kan jeg se - og jeg får også selv masser af mails.

Ja, min adresse er stadig den samme. Men får stadig ingen mails. Det stoppe ca. samtidig eller måske et par dagen før denne trådstart

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg modtager heller ingen e-mail fra Amino debatten - Men kan godt modtage e-mails fra Amino medarbejdere...

Jeg har lige tjekket SPAM filter hos one.com og der er hverken Amino.dk eller dets e-mail adresse ikke registeret som SPAM...

 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Jacob Rohde:

Har du angivet din rigtige adresse i din profil? For mailsene er sendt kan jeg se - og jeg får også selv masser af mails.

Ja, min adresse er stadig den samme. Men får stadig ingen mails. Det stoppe ca. samtidig eller måske et par dagen før denne trådstart

Ok. Mailsene flyder i hvert fald afsted herfra - vi har i dag sendt omkring 30 til dig. Bruger du one.com? Jeg kan forstår at nogle har problemer der.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor Mønsted:

Hej alle,

Jeg modtager heller ingen e-mail fra Amino debatten - Men kan godt modtage e-mails fra Amino medarbejdere...

Jeg har lige tjekket SPAM filter hos one.com og der er hverken Amino.dk eller dets e-mail adresse ikke registeret som SPAM...

 

Vi har sendt ikke færre end 363 mails til dig alene i dag!!! Gad vide hvor de så er havnet henne Tongue Tied

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, når fejlen rettes, håber jeg sgu ikke, at jeg pludselig modtager mails fra amino i forbindelse med alle de indlæg, jeg har skrevet i diverse tråde de sidste 4-5 dage. Dét kan vel ikke lade sig gøre, kan det? :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boyz % Girlzzz

Får I amino mails nu?

 

(har lige rodet med noget FQDN hvorfor jeg spørger)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hej Boyz % Girlzzz

Får I amino mails nu?

 

(har lige rodet med noget FQDN hvorfor jeg spørger)

Kom lige til at bruge en modulusoperator på jer kære venne...sorry. Jeg mente den dejlige ampesand.

Nej, jeg er ikke fuld....men træt. SMTP logs will do that to you...you know... Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)