Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakter til tøjproduktion

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hej
Jeg har en dansk agent i Thailand,- Han har lagt en profil ind her. Hans brugernavn er :"Jang og Michael" - han har et indlæg i denne her katagori, så du kan finde ham.
Jeg opfordrede Michael til at ligge ind profil ind i dette forum, da der ofte sidder mange Amino''er med spørgsmål omkring produktion og import fra Kina/Thailand.
Jeg kan kun opfordre dig (og alle andre) til at kontakte ham.
Jeg kan kun give ham de bedste anbefalinger. Han er troværdig, han taler dansk, hvilket er en kæmpe fordel i processen, han har en stor erfaring og viden, - men ikke mindst, at han bor i Thailand, hvor produktionen foregår. Det er meget nemmere, når der er spørgsmål, rettelser o.l. til systuen, -  så drøner han lige ud til fabrikken ;-))
Dette her siger jeg på baggrund af, at jeg også har erfaring med Kina og derfor også kender til denne proces. Det foregik med en dansk agent, der boede her i Danmark.
Jeg har ikke fortrudt, at jeg skiftede fra Kina til Thailand;-)



Ha' en fortsat god dag ;-) Mvh. Karina, fleece.dk

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Pernille,

 

Hvis du interesserer dig i kinesisk leverandører, måske kan du kontakt med Kim (tropefisk.dk). Han har kontakt i kina. og de vil deltage på den største kinesisk import og export messe-Canton-messen, der kan findes mange gode leverandører.

 


 

held og lykke

Øst

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kottpoulsen, hvis du stadig arbejder som produktionsagent og har netværk i Polen vedr. boligtekstiler, må du meget gerne kontakte mig hurtigt på ltf 40594403
jeg søger fabrikker som bla. kan lave plaider i lammeuld og evt. andre boligtekstiler i hør (ex viskestykker, forklæde, puder mv. mv.). pft. vh Tina

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina. 

Hvis du stadig står uden produktionssted og muligvis jeg kan hjælpe dig med produktion her på Madagascar. Vi kan lave de meste i bolig tekstiler.. 

Jeg kan kontaktes direkte på mail : mikkel @intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)