Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakter til tøjproduktion

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino''er.

 

Jeg søger kontakter til producenter af tøj - gerne i lande som Polen, Ungarn, Bulgarien - eller et helt 3. sted.

Jeg mindes, at nogle af jer har nævnt, at I har kontor/kontakter til produktionsvirksomheder i netop disse lande.....

 

Håber at høre fra jer...

 

Hilsen Pernille

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille,

Jeg kan måske hjælpe dig med nogle kontakter til producenter af tøj i Bangladesh. Hvad skal du have lavet ?

MVH David

Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fungerer som produktionsagent for en række designvirksomheder i DK.  Jeg har et godt og stadig voksende produktionsnetværk i Polen. Hvis du er interesseret i at høre mere, så er du velkommen til at give lyd fra dig.
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej der hrogfrudk,

Maaske jeg kan hjaelpe dig.

Skandic Distribution Ltd., er et agent firma og tilknyttet til Mauritius Free Port. Dvs. registreret til eksport af tekstil på EUR1 certifikat, som betyder at importør for varer leveret uden at skulle betale importmoms.


Min force ligger på Denim, Strik, Sweat-wear og Skjorter. Men arbejder også med swim-wear og fitness-wear. Mauritius tekstil industri er generelt kendt for en høj standard af maskine park samt know how. Vi arbejder primært med private labels, minimum kan oftest imødekommes og hvor kvaliteten er højeste printet.  



Denim:
 

Arbejder med lokal fabric leverandør samt importere. Vi kan tilbyde høj teknologisk vask, blegning, scrubbing, etc. Det er her det afgørende punkt for "look" kommer til sin ret. Minimum er normalt omkring 1000 jeans pr. levering, men dette kan forhandles afhængig af leveringstid/sæson.

 


Strik:
 

Arbejder med lokal yarn leverandør samt importere. (GG. 3,5,7,9,12,14 og 16)

På strik arbejder vi med flere forskellige fabrikker som alle giver meget forskellige service.


På alle gg. op til 12 kan vi tilbyde små minimum kun dikteret af yarn leverandør. Det er meget svært at stille dette op skematisk, men her nogle eksempler.


- 100% cotton og cotton mix. kan vi levere ned til 400-500 stk. pr. style/colour.


- gg. 12 ingen minimum (forbehold for min. hos fabrik leverandør)


- gg. 12 i kashmir vi kan levere ex. 10 stk./colour.


Mht. yarn mix kan vi klare næsten alle mix.


 


Sweat wear:


Fabric bliver lokalt produceret. Cotton, lycra, fleec, nylon, polyester, etc.


Arbejder her med flere fabrikker som alle giver meget forskellig service. Vi kan prak

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille



 



Jeg kender en systue i Polen. Jeg kender systue i India osv.



 



Men skal lige vide om de skal lev. stoffet eller det er noget du selv ville købe ind, der er forskel på systuerne. Nogen kan lave det stof klip man kommer med andre skal man lev. stoffet til. Og så igen hvad er det du vil lave, der er igen stor forskel på hvad de forskellige kan. nogen laver kun strik, andre kun polo osv.
Så hvis du kan skrive lidt mere om dine forventninger og behov.....kan jeg måske hjælpe dig.



 



Mvh. Isabel



Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille

 

Kender ikke det her personligt, faldt bare over det og gemte det til en af mine kunder

http://www.mathiebrandt.com/

 

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv at søg på www.alibaba.com

 

der kan du finde leverandører af alt

 

martin

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabel - jeg leder også - men vil gerne finde nogen hvor minimum quantity ikke er 100 pieces, men fx. min. 5 styles og 20 pieces af hver - kan du hjælpe mig, mon??

Venlig hilsen

Stine

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - jeg vil gerne høre mere :-) stinerc@hotmail.com

...minimum quantity, kan de levere materialer osv.

Venlig hilsen

Stine

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Hej David - jeg vil gerne høre mere :-) stinerc@hotmail.com



...minimum quantity, hvilke materialer har de osv.



Venlig hilsen



Stine


Side 1 ud af 2 (14 indlæg)