Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sko til 3 kr ? import

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Nu stiller jeg et spørgsmål som mange af jer nok ikke vil bryde sig om!

Hvad skal et par sko koste mig importere til Danmark, for jeg så kan tjene lidt på dem ?

Lad os forstille os De er OK kvalitet...

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tåbeligt spørgsmål for det har vi jo ingen forudsætninger for at svare på, når vi intet ved om hvad type sko der er tale om, materialer den er lavet af, kvalitet,  design eller hvor meget du forventer at tjene på den. Hvordan vil du iøvrigt sælge skoen detail eller engross ?

 

skobutikker ganger normalt indkøbsprisen med min 2,5 - 4.

 

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sko til 3 kroner?!

Det var godt nok dyrt. Jeg kan lave gratis træsko hvis det skulle være - man skal bare anskaffe sig en af de der gratisaviser og binde den rundt om foden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Sko til 3 kroner?!

Det var godt nok dyrt. Jeg kan lave gratis træsko hvis det skulle være - man skal bare anskaffe sig en af de der gratisaviser og binde den rundt om foden.

Fuck du er sjovt hahaha Skype-Giggle

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er som de andre siger lidt svær. Men 3 kr. eller noget i nærheden, får du ingen sko til nogen gider købe.

Hvilken type kunde vil du sælge til, den kvalitetsbevidste, eller de der kun går op i prisen?

Hvilke materialer skal skoene laves i?

Er det en festsko lavet i dyrt skind eller skal det være billige badesandaler?

Er bunden i plastik eller gummi?

osv. osv.  Så kan det være nogen har en chance for at hjælpe. Du skal også huske at tænke på, om det firma du bruger til at producere dem, vil lave dem i en mængde du har mulighed for at få solgt. Hvis minimums mængden er 10.000 par, får du travlt :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Website (?!)

Proev at regne baglaens.

 Du kan uden det store besvaer lave lidt market research paa diverse mode portaler/den lokale skoring og klarlaegge pris paa de modeller du vil saelge. Saa laver du en fin kalkule i et excel ark med salgsprisen paa dit marked i den ene ende og ligger foelgende poster ind.

  • Jeg vil tjene XX DKR / sko.
  • Moms
  • Jeg skal bruge XX DKR / 100 solgte sko paa marketing/webshop/butik mm.
  • Kontor/adm udgifter
  • Transport udgifter, hvis du handler i asien regner du med godt DKR15.000 for en 20 fods container (20'DC). Hvor mange sko der kan vaere i en container maa du selv regne ud (container 5.90x2.37x2.35)
  • Import afgift, punktafgift, antidumping told mm (www.vita.toldskat.dk)
  • Andre udgifter der kan vaere relevante for din nye business.
  • Beloeb der skal spares op til naeste indkoeb af parti sko.

Naar du saa har et pris estimat kan du forsoege at kontakte diverse leverandoer, men husk at du skal have en forholdsvis stor volume (meget stor) hvis du forventer god pris og service paa produkter som sko.

Med hensyn til kvalitetsaspektet, leveringsikkerhed, import embargo, kvoter og andet godt er dette et helt andet cirkus.

Held og lykke,

Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)