Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke parametre er vigtige for dig, når du skal vælge webhotel?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får lige en hurtig kommentar med på vejen :)

Kiggede lige på din side og der står der at One.com har ubegrænset antal databaser. Da jeg var hos One.com var der kun mulighed for at have en database (men mange tabeller). Ved ikke om det er sådan stadig, har forsøgt at finde ud af det, men det er ikke til at finde en overskuelig "features" liste på One.com.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Der er pt. kun kommet generelle kommentarer, dvs. overvejelser der gælder for både unix og windows hoteller. Dette er rigtige gode kommentarer og absolut også værd at tage med, men det jeg blev opfordret til var at kigge på mere specifikke parametre som f.eks. php safemode og open basedir, samt php version og mysql version osv.

Er det noget I anser som vigtigt? Og hvad er vigtigst?

Dete r for mig ikke så vigtigt hvilken MySQL version der er. Det jeg måske godt ville vide var om det er muligt at have flere forskellige PHP versioner og typer på samme webhotel. eksempelvis har jeg på min server 4 forskellige typer PHP, og de fungerer på hver deres måde. Yderligere er det godt i de tilfælde hvor man skal omprogrammerer sine hjemmesider til at køre på nyeste version af fx PHP. eller når man laver en hjemmeside som skal køre på en anden server i sidste ende, men starter med at programmerer den på sin egen server.

Det kunne også være sådan noget som hvilken webmail bruger webhotellet, for der er der også meget forskel.

en anden ting kunne også være er der mulighed for at samle mails, altså fx hente mails fra andre pop3 kontoer, så alt er samlet et sted.

men nu kan jeg se at det primært er for private som skal have et webhotel, og jeg tror ikke de vil kigge så meget på Specifikationer. de vælger som regel bare den billigste.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det vigtigste for mig et at jeg har mulighed for, at have en masse domæner registreret, og ikke kun de 10 de fleste tilbyder.

Herudover er det selvfølgelig kun en kæmpe fordel hvis servicen er i orden, og folkene bag webhotellet er til at snakke med, hvis der endelig skulle opstå nogle problemer.

For mig betyder pladsen ikke meget, om man har uendeligt plads eller 3000mb er jeg fuldstændig ligeglad med, fordi jeg får det aldrig brugt.

En fordel ville også være hvis der var noget fri trafik, i og med at jeg har oplevet problemer med mange webhoteller ang. trafik på mine sites.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

en anden ting kunne også være er der mulighed for at samle mails, altså fx hente mails fra andre pop3 kontoer, så alt er samlet et sted.

men nu kan jeg se at det primært er for private som skal have et webhotel, og jeg tror ikke de vil kigge så meget på Specifikationer. de vælger som regel bare den billigste.

Ja, jeg har valgt at kalde hjemmesiden for Private Hjemmesider, da hovedformålet med siden er at finde de bedste hjemmesideløsninger for private. Og på forsiden gør jeg også meget ud af at holde det simpelt, dvs. pris og om der er hjemmesideprogram og 1-klik installation.

For de mere erfarne har jeg så valgt at lave denne webhotel oversigt. Den skal gå mere i dybden og omhandle de paramtetre som de lidt mere erfarne kigger efter. Dog er der fortsat lagt vægt på discount hotellerne.

Nu nævner du webmail. Er der nogen der ved hvor meget webmail bliver benyttet? Ikke mindst blandt de private brugere der bare skal have en løsning der er let at gå til. Dvs. er det generelt en vigtig parameter at undersøge, eller bruger de fleste alligevel bare deres eget mailprogram og så selv indstiller pop3?

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Silwing:

Du får lige en hurtig kommentar med på vejen :)

Kiggede lige på din side og der står der at One.com har ubegrænset antal databaser. Da jeg var hos One.com var der kun mulighed for at have en database (men mange tabeller). Ved ikke om det er sådan stadig, har forsøgt at finde ud af det, men det er ikke til at finde en overskuelig "features" liste på One.com.

Jeg mener at have set det andet på et tidspunkt, men kunne heller ikke finde det, da jeg kiggede nu. Jeg har nu forhørt mig hos deres support, og svaret er 1 database med uendeligt antal tabeller.

Tak for fejlretningen, jeg får det rettet på siden med det samme :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

En fordel ville også være hvis der var noget fri trafik, i og med at jeg har oplevet problemer med mange webhoteller ang. trafik på mine sites.

Det var det "Easy Webhost" var inde på tidligere i tråden, hvor han spørger til forbrugerombudsmandens holdning til fri trafik.

Der er mange hosts der skilter med fri trafik, men ikke nogen der reelt har fri trafik.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Emil Pedersen:

En fordel ville også være hvis der var noget fri trafik, i og med at jeg har oplevet problemer med mange webhoteller ang. trafik på mine sites.

Det var det "Easy Webhost" var inde på tidligere i tråden, hvor han spørger til forbrugerombudsmandens holdning til fri trafik.

Der er mange hosts der skilter med fri trafik, men ikke nogen der reelt har fri trafik.

Det er lige det jeg mener.

Man får fuldstændig falske forhåbninger, og det bryder jeg mig sku' ikke inderligt meget om.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Man får fuldstændig falske forhåbninger, og det bryder jeg mig sku' ikke inderligt meget om.

Det mener jeg bestemt også, men det er desværre et fællestræk for stort alle udbyderne, og dermed ikke et punkt hvor de adskiller sig fra hinanden :-(

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Emil Pedersen:

Man får fuldstændig falske forhåbninger, og det bryder jeg mig sku' ikke inderligt meget om.

Det mener jeg bestemt også, men det er desværre et fællestræk for stort alle udbyderne, og dermed ikke et punkt hvor de adskiller sig fra hinanden :-(

Præcis.

Hvis jeg stod med 2 valgmuligheder, den først med et webhotel der gav mig fri trafik, og den anden med et webhotel der ikke gjorde, så havde jeg da helt sikkert tage grund nummer 2, grundet at man ikke kan regne med nummer 1.

Man kan jo aldrig vide sig sikker ang. at man bare har "fri" trafik eller "fri" diskplads hos sit webhotel, fordi i alle tilfældende passer det jo ikke... Skide træls.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

PHP-hukommelse

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)