Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke parametre er vigtige for dig, når du skal vælge webhotel?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

PHP-hukommelse

Den forstår jeg ikke helt? haha :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Erik Pilgaard Hejlskov:

Emil Pedersen:

Man får fuldstændig falske forhåbninger, og det bryder jeg mig sku' ikke inderligt meget om.

Det mener jeg bestemt også, men det er desværre et fællestræk for stort alle udbyderne, og dermed ikke et punkt hvor de adskiller sig fra hinanden :-(

Præcis.

Hvis jeg stod med 2 valgmuligheder, den først med et webhotel der gav mig fri trafik, og den anden med et webhotel der ikke gjorde, så havde jeg da helt sikkert tage grund nummer 2, grundet at man ikke kan regne med nummer 1.

Man kan jo aldrig vide sig sikker ang. at man bare har "fri" trafik eller "fri" diskplads hos sit webhotel, fordi i alle tilfældende passer det jo ikke... Skide træls.

Ahh... Nu ved jeg ikke hvem i snakker om, men jeg har endnu ikke mødt nogen webhoteller som har sagt til mig... nu skal du lige betale noget mere fordi der er sq for meget trafik på din hjemmeside.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Så kom frem af busken og fortæl hvilke parametre der har været vigtige for dig ved valg af webhotel.

Jeg har valgt dandomain kan komme i kontakt med dem får hurtigt svar lav ned tid god service de er venlig , har telefon suport  og deres webhotel passer til mit behov.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange webhoteller begrænser "php memory limit"

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Ahh... Nu ved jeg ikke hvem i snakker om, men jeg har endnu ikke mødt nogen webhoteller som har sagt til mig... nu skal du lige betale noget mere fordi der er sq for meget trafik på din hjemmeside.

Emil nævner tidligere i tråden at han har haft problemer med hosts pga. trafik:

Emil Pedersen:

En fordel ville også være hvis der var noget fri trafik, i og med at jeg har oplevet problemer med mange webhoteller ang. trafik på mine sites.

Desuden er der jo hverken uendelig plads eller uendelig båndbredde på en server, og når det hele deles imellem måske 300 websites, så er begrebet "fri trafik" vel lige i overkanten.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

PHP-hukommelse

Ja, PHP hukommelse/memory kan sagtens være en parameter der skal med :-)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Ahh... Nu ved jeg ikke hvem i snakker om, men jeg har endnu ikke mødt nogen webhoteller som har sagt til mig... nu skal du lige betale noget mere fordi der er sq for meget trafik på din hjemmeside.

Nej, men faktum er at de seriøse udbydere har en trafik politik.
At de så forsøgfer at skrive sig ud af det med diverse kringlede formuleringer om at du belaster deres server for meget og de derfor ser sig nødsaget til at lukke dit webhotel, er jo bare en måd eat narre forbrugeren på.

Ville du ikke hellere have, at man var ærlige og skrev tingene som de var ?

En lille artikel om dette :

Fri trafik

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:
Nej, men faktum er at de seriøse udbydere har en trafik politik.
At de så forsøgfer at skrive sig ud af det med diverse kringlede formuleringer om at du belaster deres server for meget og de derfor ser sig nødsaget til at lukke dit webhotel, er jo bare en måd eat narre forbrugeren på.

Ville du ikke hellere have, at man var ærlige og skrev tingene som de var ?

En lille artikel om dette :

Fri trafik

mvh

Mogens Jørgensen

Jo helt klart, jeg ville da meget gerne vide det hvis det var tilfældet, jeg har endnu bare ikke mødt det. Og jo jeg mener helt klart at man skal være ærlig og sige tingene som de er... sådan har det altid været med mig :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:

Lidt her på computerworld :

http://www.computerworld.dk/art/49621?cid=4&q=trafik+webhotel&sm=search&a=cid&i=4&o=0&pos=1

Og alle de store står i kø og bruger gummiparagraffen om fri trafik...

mvh

Mogens Jørgensen

Meget god artikkel, men det er ikke noget jeg har oplevet endnu:) og min nuværende webhotel udbyder fortæller det også som landet ligger. De skriver godt nok ubegrænset, men med stjerne. så man lige skal læse yderligere. det synes jeg er fint nok, da de jo stadig siger at det kun er ubegrænset i form af normalt brug, og fortæller så også at adult sites ikke har ret til et small hotel.

Jeg selv har en dedikeret server, og mindes ikke at der er begrænsning på trafikken der. forskellen er at jeg administrere serveren mens de sørger for at serveren nu køre som den skal, installerer software og vedligeholder den. Det er en meget god løsning for mig. og deres support og sevice er helt som jeg vil have den :) Jeg kan klart anbefale dem til andre :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)