Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Linkbuilding: Jeg søger et par stykker der vil teste den :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger:
3 -4 mennesker som har lyst til at teste en linkbuilding service som jeg er ved at udvikle. Det er selve systemet jeg skal have testet, for at få input til ændringer eller andre smarte funktioner. Lige nu er det i en simpel, men funktionel funktion.

Produktet vil være en webapplikation som gøre det ekstremt nemt (og hurtigt) at linkbuilde sine websites, i linkkataloger, forums, blogs, gæstebøger o.lign. Det kan bruges af alle, både af den private bruger men også den profesionelle SEO virksomhed, som har mange kunder.

Jeg har selv brugt det til at lave ca. 5.000 tilmeldinger i danske linkkataloger, men har videreudviklet det så det køre som en flere bruger løsning, samt bygget en række andre smarte funktioner på :-).

På forhånd tak! Interessere kan sende en PM, eller en mail til: info@ioosinternet.dk .

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper :)

Jeg vil da meget gerne teste dit system :)

Bare send mig en pm..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke tale om en auto submitter, men en applikation som forenkler processen med at oprette links i kataloger, blogs o.lign markant.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en mail.. :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider information her i posten i stedet, alle som har sendt en mail / PM vil få et login i morgen aften, til test.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Det er målrettet: Gør-det-selv SEO manden & de små SEO virksomheder: En af funktionerne er netop at hive linkbuildingrapporten ud som en XML fil, og dermed giver de små SEO virksomheder mulighed for at danne deres egne rapporter med eget design, og sende til deres kunder.

 

Den funktion jeg har programmeret mig frem til i testapplikationen er således:

 

1) Man opretter sine websites / opgaver. Her angiver man om det er en webshop, samt lidt standard data.

2) Man oprettet eventuelt en række under sider, hvis man også vil linkbuilde specifikt mod nogle af dem

3) Man opretter en række titler og beskrivelser, til forsiden og eventuelt undersiderne. De bliver brugt som forslag til tilmeldingerne.

 

Det er det forarbejde der skal gøres. Man starter efterfølgende webapplikationen op ( http://ioosinternet.dk/link_screen.jpg ), hvor man i venstre side har sit panel og til højre har linkkataloget i en iframe. Linkkataloget starter automatisk op på tilmeldingsformularen, hvis man da ikke skal browse ind mod en kategori for at se den.

 

I venstre side kan du vælge om det er forsiden, eller en af dine undersider du vil arbejde med. Du får så foreslag til en række tilfældige tekster (udfra dem du har indtastet), som overholder linkkatalogets regler (max & min længde på tekst). Teksterne er knyttet til evt. Undersider også, dvs du kan sagtens lave 10xtitel & 5xbeskrivelse målrettet en underside, så kommer de ikke som foreslag hvis du linkbuilde mod en af de andre undersider. Oplysninger kopiere du over i linkkataloget, og trykker gem. Nu henter applikationen det næste linkkatalog i rækken, hvor du den pågældende side ikke er tilmeldt - det tager i snit. 30 sekunder på linkkatalog. Der er en række opsatte regler for applikationen:

 

1 ) Er dit website ikke en webshop, så bliver du ikke præsenteret for linkkataloger der kun godkender webshops.

2 ) Linkbuilder du mod en underside, bliver du ikke præsenteret for linkkataloger der ikke godkender undersider.

3 ) Du bliver ikke præsenteret for linkkataloger som du allerede er oprettet i *.

 

* Dog med den undtagelse at er du oprettet i alle, så vil du bliver præsenteret for de linkkataloger som tillader flere tilmeldinger. Der vil dog komme en notits om du allerede er oprettet, og hvilke kategorier du har angivet oprettelser i.

 

Ud over alt dette vil jeg arbejde med kraftigt på at udbygge databaserne over websteder/blogs hvor det er muligt at linkbuilde. Der skal være mulighed for at lave noget indholdssegmentering, så hvis man har en hjemmeside om heste, så kan man finde relevante steder udfra det.

 

De input jeg gerne vil have fra testerne, er om prisen på: 500,- om året + 150,- pr. Oprettet website / opgave vil være for høj/tilpas/lav, og hvilke funktioner du vil have for at kunne se dette som en fordel :-). På forhånd tak.

 

Planen er dog at de  ørste 3-6måneder vil det være gratis for alle.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ret spændende ud.. Men...

Casper, IOOS Internet:

Du kan sagtens lave 10xtitel & 5xbeskrivelse målrettet en underside

Du får så foreslag til en række tilfældige tekster (udfra dem du har indtastet), som overholder linkkatalogets regler


.. hvad med linkkataloger, der har regler omkring genbrug af de samme beskrivelser på flere linkkataloger? Er det korrekt forstået, at man så kan genbruge de 10 beskrivelser på flere linkkataloger?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du stadig mangler en til at teste, så vil jeg meget gerne  teste dit system.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blot et tekstforslag der kommer frem. Hvis linkkataloget lægger vægt på en særlig unik tekst så kan man skrive den 'live', og taste ind. Den skal blot kopieres over i formularen. Systemet giver en notits, hvis linkkataloger lægger vægt på det. Det burde der være taget højde for :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været rigtig mange som gerne vil prøve konceptet / systemet af, så jeg har her smidt en lille demo op. Der er sikkert en del fejl, og ingen input validering på felterne. På trods af det, så burde I kunne få en god fornemmelse af hvad det går ud på. Der er oprettet 4 linkkataloger i systemet.

1 ) Opret først nyt website
2 ) Opret eventuelt undersider, i punktet undersider under 'oprettede websites'
3 ) Opret tekster, i punktet tekster under 'oprettede websites'
4 ) Klik på linkbuilding, og du er i gang


Som sagt der er sikkert en masse små fejl, men det jeg er interesseret i er hvad skal sådan et system kunne overordnet, for du ville benytte det?

Login kan onås her:
E-mail: test
Kodeord: test
URL: http://ioosinternet.dk/bing/login.php

Bemærk da alle har adgang til den samme bruger, så beder jeg om at i opretter hver jeres website, når i afprøver det!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ... det blev vidst mere end et par stykker :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)