Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedikeret server søges !!!! hjælp mig

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

flem76:
Jeg skal bruge en dedikeret server, og gerne en der sparker lidt røv.

Jeg henvendte mig fornylig til www.abakomp.dk , idet jeg havde det samme behov som dig, nemlig brug for noget der sparker røv. Jeg har valgt en af deres highend server til mit projekt og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Udover en god vejledning ifbm valg af server, så giver de osse en suveræn god support, faktisk noget af det bedste jeg har oplevet på dansk grund ( udover megahost.dk's support  naturligvis ;-)  )

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

flem76:
Jeg skal bruge en dedikeret server, og gerne en der sparker lidt røv.

Jeg henvendte mig fornylig til www.abakomp.dk , idet jeg havde det samme behov som dig, nemlig brug for noget der sparker røv. Jeg har valgt en af deres highend server til mit projekt og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Udover en god vejledning ifbm valg af server, så giver de osse en suveræn god support, faktisk noget af det bedste jeg har oplevet på dansk grund ( udover megahost.dk's support  naturligvis ;-)  )

Ved du hvor i tyskland de hoster deres serverer? Jeg syntes ikke det fremgaar af deres website

Martin

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T:

Ved du hvor i tyskland de hoster deres serverer? Jeg syntes ikke det fremgaar af deres website

Martin

 

Det gør det her under "Kontakt - > Kontorer og datacentre" http://www.abakomp.dk/SEEEMS/22.asp ellers er det nemmeste bare at spørge i vores chat hvis der er noget du ikke kan finde på siden Smile

Mvh

Markus

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

flem76:
Jeg skal bruge en dedikeret server, og gerne en der sparker lidt røv.

Jeg henvendte mig fornylig til www.abakomp.dk , idet jeg havde det samme behov som dig, nemlig brug for noget der sparker røv. Jeg har valgt en af deres highend server til mit projekt og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Udover en god vejledning ifbm valg af server, så giver de osse en suveræn god support, faktisk noget af det bedste jeg har oplevet på dansk grund ( udover megahost.dk's support  naturligvis ;-)  )

Mange tak for rosen Henrik. Smile

Mvh
Markus

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

flem76:
Jeg skal bruge en dedikeret server, og gerne en der sparker lidt røv.

Jeg henvendte mig fornylig til www.abakomp.dk , idet jeg havde det samme behov som dig, nemlig brug for noget der sparker røv. Jeg har valgt en af deres highend server til mit projekt og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Udover en god vejledning ifbm valg af server, så giver de osse en suveræn god support, faktisk noget af det bedste jeg har oplevet på dansk grund ( udover megahost.dk's support  naturligvis ;-)  )

Som en opdatering på mit indlæg, så skal jeg lige nævne at jeg har erfaring med flere af landets allerstørste server udbydere, heriblandt en af de helt store  (anbefalet flere gange i denne tråd) og  hvor jeg har servere stående. Her i weekenden oplevede jeg at de ikke ville yde mig support, på trods jeg rent faktisk betaler dem for det på! Nåja, jeg skulle lige smide 1100 i timen så ville de aller nådigst se på det ;-)

Pointen i min historie er, den kundeservice / support www.abakomp.dk leverer, ligger klasser over, hvad de "store" i DK leverer, og det er faktisk vigtigt når "lokummet" brænder.

(og nej, jeg får intet ud af at anbfale www.abakomp.dk udover naturligvis fornøjelsen )

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)