Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedikeret server søges !!!! hjælp mig

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en server stående hos Abusiness - dem kan jeg godt anbefale.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal finde dig en hosting partner
der kan tilbyde dig en Virtualiseret løsning uden begrænsninger.
(altså ikke et std produkt)

jeg bruger MB-solutions i vejle
har 2 dedikeret servere som kører i et virtualiseret miliø,
så når der er jule travlt ude i butikkerne skruger de bare op for kapaciteten, dette kan mange tilbyde.

men problemet med nogle af de små er at de ikke har nok udstyr til at håndtere et site som dit hvis det vokser.

jeg ville nok kigge på J-net(de er backbone provider for politikken samt andre store firmaer i kbh)
alt er der NM-net i århus er også sikekr på at de vil kunne lave en god løsning til dit site.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

.....
jeg bruger MB-solutions i vejle
har 2 dedikeret servere som kører i et virtualiseret miliø,
så når der er jule travlt ude i butikkerne skruger de bare op for kapaciteten, dette kan mange tilbyde.



Jeg er ingen haj til det med servere - men en virtual server betyder det ikke at man dele med andre. Så i tilfældet hvor "jule handlen" sætter ind - så gælder det om at være den første der skal bruge "power" -

Har man sin egen server - så har man hele serverens kapacitet til rådighed - 24/7 -

Mener jeg

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

flem76:

Jeg ønsker ikke at modtage tilbud fra folk der tilbyder server hosting, så har du et hosting firma vil jeg sætte stor pris på du anbefaler den bedste af dine konkurrenter. Er du god vil de anbefale dig.

Tag en snak med TDC Hosting hvis du ønsker at betale kassen for en rigtig god serverløsning.

Jeg vil ikke anbefale Fuzion efter de nedbrud de havde gennem den tid vi havde vores servere stående hos dem de seneste år. Derudover var de meget uenige med sig selv om hvad der var sket, alt efter om det var information til kunderne de sendte ud eller om pressen der skulle informeres..

Vi har flyttet vores vitale drift til Netgroup og er meget godt tilfredse med kvaliteten der og har ikke oplevet nedetid på noget tidspunkt hos dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale, at du kontakter Netgroup og finder én eller anden løsning med dem. Forklar dine behov, og så har de uden tvivl den rette løsning til dig. Jeg har været super-tilfreds kunde hos dem de sidst 3 år. De er ikke de billigste, men alt har virket 100% non-stop i 3 år so far. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg vil ikke anbefale Fuzion efter de nedbrud de havde gennem den tid vi havde vores servere stående hos dem de seneste år. Derudover var de meget uenige med sig selv om hvad der var sket, alt efter om det var information til kunderne de sendte ud eller om pressen der skulle informeres..

Helt enig ... vi har ogsaa haft udstyr sidende hos Fuzion i en periode, og vi har ogsaa oplevet baade varme problemer, net-kapacitet problemer og stroem-problemer som alle i sidste instans viste sig at vaere foraarsaget af menneskelige fejl.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ret sikker på at jay.net kan hjælpe dig.

Held og lykke med projektet

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale Armada Hosting. De er meget fleksible og kan helt sikkert lave en løsning der passer til dine behov. Der er ikke så meget pis med at du skal presses ned i en pakkeløsning. Du får det du har behov for. De ligger i InterXion datacenteret, der er noget af det bedste penge kan købe i Danmark

Blandt deres kunder er Just-eat, Computerworld, 24-7 Entertainment (TDC Play)

Prismæssigt ligger de i midten, men alt andet er i top

Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at jeg som hosting udbyder skal anbefale en konkurent. Jeg er dog ikke sikker på det er normalt at mine konkurrenter taler pænt om hinanden. Eller roser deres konkurenter.

Med de krav du stiller så er du godt hjulpet hos Amazon på deres EC2 løsning

http://aws.amazon.com/ec2/

Her kan du selv bestille server efter behov, sætte dem op i load ballancing og derved forøge mængden af brugere du kan håndtere. For med et behov for 50.000 samtidige bruger ( i skundet/minuttet/timen/døgnet ???) så er det ligegyldigt hvilken hosting udbyder du henvender dig til. For du skal have nogle erfarne folk til at sætte din løsning op for dig. 

En server vil aldrig kunne gøre det. 

Så se på Amazon. og ring evt hvis du vil høre mere om det. Jeg vil helst hoste dig, men når det nu skal være en konkurent og med de behov du har....

Det enest du skal tænke på her er om du er intereseret i at have det kørende i udlandet. Dette kan dog løses med backup til en enkelt server her i landet. 

Så ring hvis det er noget du vil se på. Så hjælper vi dig gerne på vej. 

 

/Skifter at bellcom.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også hørt/læst godt om netgroup og activewebs som allerede bliver nævnt i tråden, jeg vover dog at påstå at de begge har forskellige segmenteringer/kundegrupper. Smile

Mit problem er det med de 50 år Smile På et eler andet tidspunkt konsoliderer markedet sig altid. Mindre spillere bliver opkøbt af større spillere, større spillere af endnu større spillere som så igen giver plads til mindre spillere. Så hvis du virkelig vil regne med en så lang periode så er det kun de største du skal have fat i. Men jeg går ud fra at det bare var en "proof my point". Hvis det er rigtigt tror jeg begge ovenstående er et godt bud.

Mvh

Markus

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)